2008-02-10 23:42:55moon

我『鼠』







首先


新年快樂 呀!


各位!














嗯!!!!!

今年繫鼠年◎~








不過我依然討厭過年!!!
仲繫果個原因


年過時間過!






我地應該珍惜眼前嘎一切一切!!!









新的一年希望大傢都好!乜都好!

最近要繫






心想事成!









好快就要開學啦!

將會好緊張好緊張!



希望自己可以生性, 唔好俾自己將來有后悔嘎機會!












----------------------------------





嗯!狠無point,我知道!


不過我知妳地會諒解!新年心情唔好嘛!!!


我知道
妳們
知道的!









----------------------------------

































◎多謝
妳們即使在很遠很遠都
飛綫過離同我拜年!





◎多謝
妳們一直以來包容
我的任性




◎多謝
妳們一直對
我好






.
.
.
.
.
.




好暸!記得常飛綫啊!!!!!!



http://photo.163.com/photos/toro.v/