2006-02-22 22:32:21CANDY@糖果

@靠耶穌得勝@

今日才有時間打日記囉...我已經領悟到有情緒病的人果D感受囉...因我之前有依D情緒問題...不過,現在就好番D啦....因我有耶穌,靠主得勝.AMEN.不過,都要好長時間去調節身.心.靈.....努力,加油.現在祈禱多了好多.看書都入到腦啦.真係好感謝主.同時,好THX教友支油和鼓勵,我一定會好番,好似以前咁開心,咁喜樂.還好過以前,一定會.我對自己好有信心.AMEN.

在公司,有祈望...要努力,加油,實踐用愛去愛其他人,凡事A卑,忍耐,溫柔,笑容.
在家中,更有祈望...要祈禱,努力,加油.
在M9,有異象,有動力,有行動...要實行,祈禱,努力,加油.
在小組,剛剛有異象,要了解更多,要學習...要實行,祈禱,努力,加油.
AMEN.AMEN.AMEN.