2006-02-13 00:34:48CANDY@糖果

擊敗心魔=AMEN

今日在家中做家務和執屋,有太多野要清理啦.今日做了一D啦,還有許多有排執了...

生命和心裡有野要清理....覺得清理唔好,會影響好多野,我絕對唔想....另外,簡單

的生活是我現在過的.但我是想過不簡單的生活...

看書總是入不到腦的,難明好多,差就差啦.我認的.

努力,加油,這些說話.我對人說了許多啦.但到自己有問題的時侯,好似起唔到作用.

唔知係唔係,心想做好每一樣野,反而令到每一樣都做得唔好.

近來,真的有好好大的攻擊和試探,沒有力去行啦.心魔有好大的仇敵的裡面,但回想

主會幫助我,祂會擊敗仇敵.主是我的力量,主是我心中的主.基督乃是我生命中的主.