2006-02-22 20:53:49sweet

二月二十

今日早上爸爸好早就走左啦~~
不過我依然唔敢輕舉妄動~~
because我怕怕啦~~
琴日先比距地閙完~~


----------------------------------------------
不過我下午都係出左街~~
出街陪碧琪買野~~
順便散心~~


----------------------------------------------
之後我打電話比距~~
第一次傾得甘開心~~
如果以後都可以係甘就好啦~~

距應承左我一d野~~
希望距唔會反口~~

哈哈~~
好開心啊~~


----------------------------------------------
pic:我同碧琪嚮旺角街頭影噶~~