2004-10-25 12:05:39Samantha

死人gon!!!!!

你好cheap好cheap呀!!!cheap到冇人有呀!!!係度吹水屈我都夠膽死既...!話我一腳踏兩船喎!同一日之入同兩個人講我鍾意佢地,佢個死白痴丫!佢話我係msn同tee講完我鐘意佢之後,同一日既夜晚我打比micheal話比佢知我鐘意佢喎,又話個時micheal同緊ploy一齊,跟本ploy就冇同過micheal一齊過囉,講得就講,講野都唔經大腦架,micheal冇屋企電話架白痴!!!佢得手提咋,我會唔會咁白痴攞D錢黎咁搞呀?!打手提要錢架!!!!我點會撬佢牆腳呀?micheal又唔係特別靚仔,又唔讀書,我要佢黎做乜?!反正我同佢一齊之前我都問過cindy佢有冇女先既...佢咁識吹水不如去寫書啦!!頂佢丫.....你唔好有D咩痛腳比我捉住呀!唔係我要你求生不得,求死不能!跟住block我囉...又叫埋eriko block我喎,都唔知佢想點!依家我冇野可以做囉,不過好彩我係香港都有一班support我既,唔好真係慘死咯....