2004-09-28 21:50:41Samantha

Mid Autumn Festival

今日係中秋呀!!我今日同micheal同佢D fds一齊去食飯啦,個間野因為太多人所以上菜上得好慢喇,得到我地都冇哂心情食呀!食飽之後我地就去唱K喇!本身話8點後唔比18以下既人唱,但係我都唱得就知係得架啦...micheal D fds唱歌好得呀!!我今次終於有飲酒,都係我哄咗好耐先有得飲咋...開頭micheal唔比我飲架,不過比我哄兩哄就搞掂喇...!咁因為要夠18先比買,咁佢就叫佢個fd同我去買喇!咁我梗係飲walker啦,不過唔知香港有冇呢...有分red同black,我今次飲red,因為black貴3蚊呀!唱到最尾本來話加時架,不過因為有人排緊,所以就冇得加喇,咁我地就係咁過咗我第一個係new zealand既中秋節喇!