2004-09-27 17:29:36Samantha

我的tee,今天得我一個...

今日好慘呀!!!晨早8點就要叫gon起身,咁我地傾咗一陣電話啦,咁佢又唔比我收線,因為唔比我瞓覺!咁講到佢夠鐘先收線囉...跟住我就再瞓過喇,瞓到10點,又比micheal打黎嘈醒,佢話比我知今日天氣好差,叫我唔好同cindy出街,咁我話好啦,不過要比我瞓多陣,跟住佢就用番N年前fatlam同我講個句〔你係豬黎架!!!〕同番我講....好無奈囉!不過佢好易就心軟lu,比我瞓多一個鐘...點知佢打黎個時我又未瞓夠喎,咁我梗係發脾氣啦,佢又冇心機哄我喎,咁就收咗線喇!不過我都有自覺性既,咁就快D食野,搞掂哂D野,就去佢度啦...去到打機,睇戲,睇睇吓佢個fd黎叫佢去打麻雀囉,搞到得番我一個人....咁我返到黎就睇藍色生死戀喇,又幾好睇喎..!睇到6點幾,就出去食飯喇,我地今日因為要farewell sanami,我屋企個個日本妹,所以我地就出街食喇!都唔係好好食,因為得太少喇...!!!我都未夠飽!食飽之後我地就買M記新地...返到黎on9個時見到tee on喎...咁就問吓佢micheal返咗黎未啦,不過其實估都估到佢係未囉...!咁佢話黎我度揾我homestay mother喎,因為佢要去queenstown,咁我個homestay mother係homestay co-ordinator,所以就黎我度揾佢喇...佢黎到個時以為nico間rm係我既...跟住又以為後門係客廳度門,笑死我呀!!佢揾完lola-homestay mother之後,就黎咗我間rm度談天說地喇...好搞笑囉!佢無啦啦問我有冇vcd,咁我岩岩睇完套煎爙三寶,咁就借比佢啦,跟住佢睇到我有藍色生死戀既3同4喎,佢就想攞埋啦,話micheal冇比佢睇,淨係比咗1同2佢,咁我就好人比埋佢,聽日我就去攞番啦!好彩佢黎一黎啫,唔係真係......