2003-05-15 17:30:07迷途詩路

雙子的多變

雙子多變
Peoples usually saying the GREMINI always change
In clouding the passion or life
Yea!
It is true
Right now
I am loving you
When I find you in the this old books shop
Only spend me NT$59
In this silent night
Your low and deep and magnetism voice
To keep one company me
Listen your poems
Repeat
Flipping the pages of your books poems
Deep in the night is net longer
Any more





人們總是愛說雙子的多變
不論是感情還是生活
呀~
真的!
就如同現在
我愛上了你
當我在這家舊書攤的一角落
只花費了我59元
在這個寂寥的夜
你低沉磁性又帶有魅力的嗓音
陪伴著我
聽你訴說你的詩集
重複再重複
細細翻動每一頁
這個夜不再漫長
不再…..

上一篇:虛名

下一篇:在感情的世界裡

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)