2006-05-25 22:10:25勇士亞敏

煮飯仔

好野,
今日跟我師父學野~
學咩?
就係學煮飯~~
我同師父去買餸先~
不過,
街市d人成日撞黎撞好...
要好好保護自己...

好~買好野~
勁~~
返home~
洗菜(no problem 啦),洗fish(有d學問),洗米(最easy),
由於湯已經一早cook 好,肉又準備好~
於是,
就睇下tv,
第一日睇"飛短留長"
睇左一集,師父就叫我開工la~
yeah~~
都幾好玩wor~
不過,熱左d lor~
我都係助手仔姐,
師父一路講,我一路做~
yeah!!成功
是日晚餐
1) 蒸fish (好似叫多寶/口魚)
2) 三椒豆豉炒’pai"骨
3) 蒜蓉炒生菜
4) 黃豆苦瓜湯(師父cook既)

好野~有時間,得閒又學下其他先~
師父真係好鬼叻~~
要好好學習先得!