2006-12-16 22:26:35( ♥'ν ǐ ν ǐ

搞掂了``^-^

好开心``
我人生中第1 条颈巾``(好似有D夸张~~不过系事实!哈哈~)
终于都织好啦``
好开心呢~~

之前织N次啦``织好拆``织好又拆``
拆``左N次~~终于``整好``
用左3晚的时间``~~自修过后的``


今天,系第1次的美术测验啊``
我75分呢``几开心的``
因为最高分系75 啊 ``哈哈~
不过75都有成几个人``
如果再个多10分钟我就Perfect啦``(又夸张了)


今晚`` ~~ XX 又打俾我了``
虽然冇见好耐```
但我一听把声就认得系区啦``
区问我系迈有条新仔喔?
区话啊立上次见到我同个BOY响 真爱 出面
晕``
我话冇``我话果个悟系~
但区好似悟信甘~~晕C....
唉``真系服左区``
不过悟信都好啦,反正俾区以为我有BF忡好!

做人应该拿得起放得低``

上一篇:去“蒲”!....

下一篇:冲动惹的祸..