2006-11-29 22:47:54( ♥'ν ǐ ν ǐ

TO 丫M``

突然间``好想同你讲``


其实,我悟明~~
我觉得我同你之间好似```````
悟识形容呢种感觉~~
总之同以前悟同!
我觉得你变左``
或者系我变都悟定啦~~
呢排``觉悟觉我对你好冷漠啊?~~
其实,我都悟想架~
但对住你又悟知讲乜好?``

有时我悟明爱情真系甘重要咩?
我觉得你每次同我出街~~
之间0既话题除左你0既BF还系你0既BF!
点解``悟可以倾其他野呢?!
而且,我觉得你太过多忧虑啦``


星期6 ```果日``我其实真系想同你出街架~
但``开家长会!我担心会被闹~~冇晒心情!


如果你系关心我0既话``你应该会睇到!~~