2006-05-08 18:27:35吖茶`

激动!

心情仲喺好激动..头先喺学校仪表检查.. 本来以为无事.
点知只扑街捉我发尾 话我长哦!好seo嬲吖!!~~
唉我铲发脚哦.. 痴hi线. 彩你果个都ang9噶.!
晤剪吖! 同我妈打啶底 侑咩稳我老母拉..!!!
哼.



不过今日总体离讲好开心.`~ 除左岩先激动之外.
其他时候都好傻.. 哈哈哈.. 成日比丸笑.
话我巅勒..!! 有无搞错..~~ 不过赶功课赶死我咧..
科科都做剩D.. 等阵仲偠努力搞埋D手尾据吖.. 烦.
嘿嘿.努力搞掂据.~~ then 今晚就轻松 D拉..
then帮源P相拉.. 哈哈哈..~ 好得..不写勒.!