2009-03-20 22:35:03仦盛冂學

来Feel

考完左个广州一模

感觉上,少做份慌张,多左份踏实

我体到左自己噶劣势

亦体到左自己噶进步

化学能有提高,我真系好开心

觉得自己噶努力无白废

正如脚远所讲

"呢个只不个系又一个新噶起点"

的确,基础真系好重要

信心都好重要

5理点

努力过

无撼,对得住所有支持我噶人

甘就够了

谨此而已

 

 

好耐无打波了..

果日同大LEN去打波

两场就无气了

真系老了

果日同四区距地打羽毛球好爽

好耐无甘笑过了..

 

多谢你地

放心

我会比机会你地挑赢我嘅

 

哈哈

 

 

 

叫烦恼见鬼去啦

 

 

剩低噶78日

 

我希望可以开心甘为我噶高中生涯画上一个句号

 

一齐努力.....