2004-10-22 18:37:14低d黨

謙謙生日快樂=)

今朝晨早9:00就起左身咯~~
因為謙謙生日話要10:30去唱k lunch
搞到我尋晚11:00走去洗頭
=_=
事關我本來諗住唔出街就費事洗架嘛..

跟住呢,我10:00就出左門口喇
落到街有個叔叔走黎問我路=v=
佢一開口就話:小朋友呀~%@#!@*&
救命..我有冇咁細個呀個樣!!
話晒我都入得機鋪架喎XD
之後出到去我係最早到既=)
謙謙低能仔XD狂叫我靚女敏!去死啦~~~

咁就唱唱唱啦~~
長年累月之下我發覺自己已經練成左阿sa把聲喇
事關我淨係識入sa個key=v=
因此謙謙都話我同小明把聲一個剛d一個柔d
叫我地music day唱〝丟架〞XDD
最後臨走我地3個一齊唱左1首中文同1首英文版既生日歌佢聽>v<~~

閃左之後呢,我地就行去影貼紙相>//<
點知途中見到死八公洪偉宙=_=
我諗佢都見到我地,所以佢即刻轉身企..
睇死佢都係等緊頭號人渣啦!
丫!仲有呀~~~聽謙謙講
佢見到佢地兩個kiss...我當堂想嘔@@|||

都係講返我地4個
影左兩部機丫>v<好開心~~
不過因為小明同我白痴既關係
有張相我地趕唔切揀XD搞到少左張..
真係衰呀XDDDDD

跟住呢~因為唔知去邊好
所以我地就去中央公園諗住睇下見唔見8公8婆咀XD
點知途中見到d〝無謂人〞
如果唔係小明講我真係見唔到囉= =
因為我不嬲都行路唔帶眼架嘛...
去到中央公園我地傾左好耐偈丫~好開心呀!

今日既行程就咁完左喇~
返到屋企岩岩好4:00=v=good~!

by chai


PIC 咦,點解好似得我一個冇戴眼鏡既XD