2004-10-20 18:12:32低d黨

頭號人渣

大名:
郭穎怡

特徵:
樣衰,男人樣一個,把聲似雞
平胸扮有胸,個胸高到上去鎖骨對落,三圍同一數字

罪行:
發姣,鐘意同人爭仔、經常有搶人男朋友既動機(但又唔知自己樣衰)
持住依家有條仔(廢柴)就以為自己好巴屎閉、有人撐腰咁話(但又唔知冇人驚過)
鐘意係人背後講是非,但係當事人面前又扮到好fd咁(超!有種就學我當住人面講人壞話啦)
超鐘意扮無辜+受害者,虛偽!博人同情(正死!等大家可以知道邊個蠢過隻豬會信佢)
經常使用卑鄙手段黎中傷人!(我嚴重警告佢唔好搞我d fd)
奉承老師、扮乖(真係假到你阿媽都唔認得=_=)
扮cute,成日碌大對死人眼(之不過可愛係天生架囉,好似我咁XD)
重點係!!鐘意扮我!!!!!想自己受歡迎d!又唔知自己樣q衰!食屎啦佢!點扮都唔似架啦!冇鏡都搵尿照下自己個樣丫唔該=)

哎呀呀..以上既只係一部份咋@@”等我參考下各位同學既意見再打過呀下~~
(証明幾多人憎佢=v=所以依d並唔係我自己山草藥亂咁up架!)

by chai


PIC 佢個靚樣=0="大家係街見到佢記住打佢一獲