2004-10-16 23:38:08低d黨

Stairway To Heaven

今日要返學補我最愛既中文~~
由於尋晚實在太攰既關係呢
我較左5:00鐘鬧鐘起身溫書既~
不過我個軀體又點會咁聽話呢=v=
最後我都係拖左1個鐘先起身溫..
溫到8:00就返學咯~~~
不過個test好似好淺咁呀!
雖然我都係唔夠時間做=_=
上次我冇溫書又唔知做咩32/41
miss仲要我教人= =我就黎俾人打死架喇..

放左學同才女出左新城市遊蕩談心..
仲買左joey隻碟!
好好呀~~老闆仔送埋poster俾我>//<
我發覺我、小明、才女3個真係好呀!
咩都攤開黎講~~所以我地3個都冇咩誤會架=)
之前小明同我講過覺得我鐘意同才女一齊多d..
今日才女又同我講佢覺得我同小明一齊開心d..
喂呀..兩個笨蛋=v=我對我所有朋友都係咁鐘意架!
同埋我唔會俾人傷害我d朋友架~!即使要我受委屈><
所以你地家陣明白我點解成日都幫俊俊講好說話呀哩!?

返到屋企12點幾就開始睇埋未睇晒既《天國的階梯》!
嗚嗚嗚...好感動呀..!!
不過我冇喊呀!真架..我話過今個月唔會再喊架喇><
因為9月+埋10月我喊左超過十次都有..
對眼好辛苦喇/-\遲下好似靜書咁眼癌就死得...
仲有呀!!個結局雖然係悲劇收場,不過好好呀個故事..
真係超級感人肺腑架:><:睇到我個心la埋一舊!down死...

最後:
夠喇下,一次係咁兩次又係咁
你仲想我原諒你幾多次呀..?
我好攰好攰喇...點解無啦啦又咁架姐?!
真係唔明依家d男仔諗乜架囉我
不如你索性話我知你想我點啦!咁樣我會好過d。

by chai


PIC 好淒美既愛情故事><