2004-10-02 21:52:32低d黨

凍到嘔泡 =﹏=

死啦..
今朝起身凍到我想即刻冬眠十日囉
睇怕我都係夏天人黎=_=
廿六至三十度就岩晒我~~
家陣我係屋企都著冷衫
咁我冬天點算喎..
家陣仲要晚晚都訓得3粒鐘
唔病已經算係咁@@”
不過連阿爸都話我對眼熊貓姐...

死啦黃美兒你
momo不嬲都生性過你
我唔使叫佢都打呀~
你?!叫十年都唔show我一次呀!!

咩人間蒸發姐=v=
咁我呢排好多野煩丫嘛..
唉/-\10月1都迫我喊一次既
都唔知呢個月點挨
同埋呀,我冇搵你咩!?
10月1夜晚兩點幾我打俾你諗住搵你幫我分下憂啦
點知你又九唔搭八冇d反應先收你線= =

近期口頭禪:食屎啦!

P.S.我一定唔會俾龍一d頭髮長過我架=)

by chai


PIC 今日fung出錢抽既YES!cardXD