2004-04-02 01:52:00KiNiuM

>>重見小怪獸。1/4/04

上ticketing,
唔知佢講乜...
哎,擔心!!

hehe~
見到啦~開心!!:)

本來想搵工,
但落雨,無搵啦,
返屋企..

又訓!!爽呀!!
但被gilgil吵醒~
要我頂佢同小怪獸補習?!

哎,見佢死死地,
咁就頂la!

途中,回想起不少事,
有點事我到現在還未想通,
或者我永遠都得不到答案...

小怪獸,不愧為怪獸,
令我爆血管了!
打!打!打!!!

挨過了兩個鐘,
約了gil,fefe和gil”s fd,
去食糖水la~
煲水~he~~搞笑!
fe的detail很detail喎!!

很喜歡,這樣的朋友~
但不想再你因為失戀才有這種聚會的機會,
gilgil,
我們都是淪落人了。
但我支持你~

不止尼古丁,還有非洲kin。hehe!