2004-03-29 23:08:00KiNiuM

>>大埔全日遊(下)。28/3/04

成晚都無乜點訓,
好累呀!

起身執番d眼耳口鼻就同bb去食野啦~

本來想食埋野就走,
但bb唔俾喎,
咁我又豁出去啦~
又進行了大埔半天遊!

我們又周圍去,
經過有條村~~叫"yee dat hse"
有d無奈...=.=

最後我地去左海濱公園同回歸塔,
有我至愛的海旁同塔唷~~^^
好搞笑,香港回歸塔原來係大埔~
仲要...唔講都唔知係塔喎!!
外型異常古怪~

那裏很大,有很多設施,
風景都好靚喎~
如果屯門都有咁樣的公園,
我實日日落去...

我地行左去海旁那邊,
一邊坐著,一邊看著周遭的人物,
一邊談東談西~
說了很多的"第一次"~

我喜歡這樣的相處!