2004-03-29 02:01:00KiNiuM

>>大埔全日遊。27/3/04

今日有行程,
準備大埔一日遊。

第一次去大埔喎,
bb話帶我周圍玩喎~
我地兩個周圍行,
差唔多所有可以行的野都行晒~
兩分鐘行一個商場!!
勁~

原來大埔都好似屯門架,
建生?良景?置樂?
haha~
最後浦點,機鋪again and again!
用左$25就可以玩半日,勁呀!!

從細節中發現,再從發現中了解。

bb個fd<魚旦>生日喎~生日快樂!
咁又去唱k啦~
我都佢地都唔係好熟,好搞笑...
不如為何,這陣子身邊好像時常圍繞著陌生的傢伙,
或者,該說是多了很多新朋友!:D

我地去左旺角唱通宵k,
好野有酒飲!
這就是我,真正的我!

哈,去了bb家過夜,
和bb孖鋪~

從前我就是一個瞎了眼的女孩,
每天用著同一支扙,
即使那支扙多麼差也好,
我也是喜歡那支扙...
直至那支扙真的斷了,
我才有機會知道其他杖都比那支更好,
我這天才知,我被那"習慣"害得太深了...