2007-10-06 01:16:19^BiBi妞^

屌劇媽~




我部相機神er........


快極!!!!!!!!!!!!!!


撲街乃個咸蛋只手丐lin臭呀.....!!!!!!!!


使緊你冇一味借A乃死老婆乸影啦下.....


媽個甲!!!!!!!!!!


爽啦...!!


冇得使啦........


安樂啦.........


樂著啦..........


快買過部A我哇......!!!!!!!!


屌!!!!!!!!!!!!


我發爛咋魯哇!!!!!!!!!!!!!!!


到地耕料魯呢..........


善善善............


死老婆乸......!!!!!!!!!!!


高科技白癡.....!!!!


臭手爛手賤手!!!!!!


撲街你去影黑白相啦........!!!!


學乜lin聶用數碼呀....媽個太......


激善我魯哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ORZ 2007-10-16 04:15:11

米几丐紧要 自己的地方 写乜7都得啦

師奶 2007-10-15 20:27:26

其实我也第一次见乃仔...丐人妖个哩...乸老也没有这么妈妈叫拉...还常班人妖到丐妈妈叫哇...几岁拉...聂班加埋几百岁罗哇....
乜黑白人明啊..聂写日志话乃老婆乸整相机坏都得罪聂班人妖啊...
难道聂班就系宁乃死老婆乸
见过乃仔做老婆乸未啊?..吓死人哇...
路过..留反言的...

^BiBi妞&#6534 2007-10-15 12:30:17

哈哈哈哈...兩個是非不分的傢伙還敢走來話聶係馬屁精!
哈哈哈哈哈哈...冇撈聶笑囖!!
你唔覺得自己似乃個依莫?!哈哈哈哈....
咪聶色盲還係冇方向感還係幾呀?!
丐時誰岩誰錯吖?!黑同白識分嗎?!
搞清楚未吖?!
我開個blog鬧人吖?!
我個blog土來寫日記個好唔好?!
係有乃人走上來滾屎滾極哇..你好清楚係乃呢人啦下?!
咪聶丐乃囖!!
我到我個blog講爛口...你走來鬧我?!
土淡屎歹下啦!!
係聶自己撈鬧喲哇...正式係好lin賤哇!!
還敢來同我講道理哇...哎...算啦聶吖!!
鬧呀..鬧lin夠呀...我A你鬧呢....
咪聶乃ko人乜心態我唔A莫?!
哎哎哎...
等我唔刮聶..聶又幾lin浩爽作吖?!
我總刪曬乃留言...你又有幾爽吖?!
生性啦仔!!!