2007-09-03 16:04:28Miss.饭

[我們都是戲王之王]

人生如戲,我地成日都咁講架啦。而 ”戲王之王” 想講既,就係 ”生活就是演戲” 呢個主題。更沉重既係 ”世上最難演既角色,係自己”。。。

的而且確,我地每分每秒都扮演緊唔同既角色,點樣能夠做好每個角色之餘,又不失真正既自我呢?當中既平衡點,點先可以拿捏得準呢?

文龍 (詹瑞文飾) 雖有理想,but作為男友,究竟佢應該同現實妥協幾多呢?记得他对情敌说那句[不要停在情感的禁区..]

單丹 (亞 Sa 飾) 努力學演技,就算拍三級片,都要做個認真既三級片女星,不過亦曾經落寞地講過:”真正既單丹唔好睇架”。


想討好全世界?根本無可能。正如呢套戲,有人鬧詹 sir 太誇過火位,亦有人讚佢做呢類角色手到拿來;有人鬧亞 Sa 個角色好無謂,亦大把人讚佢做得好、夠放夠投入。

大家入場都是睇緊同一套戲,但經觀眾接收、消化、再表達番出黎既野,可以完全唔同。

戲子能夠做既就只有盡力演出囉,影評出到黎無論是彈是讚,起碼都叫做盡左力、對得住自己。You can’t do better than your best!


對其他人黎講我可能只係閒角,甚至係活動佈景板,但對於我,我就係主角。。。

---------------------------------------------------------------------
最爱的对白是...

连Sir话:“一個人過左三十,唔多唔少都要有 d 演技傍下身先得架”,悲觀得黎又幾抵死!...
狂发相啊!~~