2009-11-05 18:39:06紅軍

【 I Knew I Loved You】主唱: 野人花園

這一首好聽歌曲,取之公開的網路.若有侵權或不喜,敬請告之,移除也乎

I Knew I Loved You】演唱:Savage Garden

https://www.youtube.com/watch?v=jjnmICxvoVY

(曲目歌詞 摘自上弦月-微揚嘴角-http://mypaper.pchome.com.tw/iltwgogo)

 I Knew I Loved You主唱 野人花園

Maybe it’s intuition
But some things you just don’t question
Like in your eyes
I see my future in an instant
And there it goes
I think I’ve found my best friend
I know that it might sound more than a little crazy
But I believe

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life

There’s just no rhyme or reason
Only this sense of completion
And in your eyes
I see the missing pieces
I’m searching for
I think I’ve found my best friend
I know that it might sound more than a little crazy
But I believe

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life

A thousand angels dance around you
I am complete now that I’ve found you

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I love you before I met you
I have been waiting all my life

也許是直覺吧
但有些事妳就是不會質疑
就像在妳眼中
一瞬間 我看見我的未來 就這麼展開
我想我終於覓得知己
我知道 這聽起來也許不僅只是「有一點瘋狂」
但我相信

在遇見妳之前 我早已愛上妳
是日夜的期盼 讓妳從夢中走出來
在遇見妳之前 我早已愛上妳
我耗費了一生的時間等待 只為妳

愛上妳 沒有固定的詩歌模式 也沒有理由
只有這種圓滿的感覺
而在妳眼中 我找尋到 尋尋覓覓
失落的那一塊
我想我終於覓得知己
我知道 這聽起來也許不僅只是「有一點瘋狂」
但我相信

在遇見妳之前 我早已愛上妳
是日夜的期盼 讓妳從夢中走出來
在遇見妳之前 我早已愛上妳
我耗費了一生的時間等待 只為妳

一千個天使在妳身邊舞蹈
因為找到了妳 我終能圓滿

在遇見妳之前 我早已愛上妳
是日夜的期盼 讓妳從夢中走出來
在遇見妳之前 我早已愛上妳
我耗費了一生的時間等待 只為妳

楊風 2009-11-14 09:42:57

沒想到紅軍的英文一級棒

版主回應
"\沒想到紅軍的英文一級棒\"

英文啊~
小可是很想認識它啦~只是它很"搖擺"~
所以,小可就覺得它很白目,不太願意理它~

您想,小可會深識它嗎?
在網路嘛~一有問題,問問小知名就好了咩~
萬一她又給我"搖搖擺擺",心不甘情不願,稍露不豫之色,就查字典囉~小可也是很有"骨氣"滴,"傲骨"的骨喔~
2009-11-15 13:27:54
小洋子 2009-11-10 01:01:58

嗯,這首歌還真好聽
旋律輕鬆愉快

版主回應
"\這首歌還真好聽\旋律輕鬆愉快\"

好聽就捉回去,慢慢聽吧~
2009-11-14 17:21:18