2004-09-27 15:42:03★ SUN ★ DAY★

26.9馬拉松~老抽~

今朝7:00
已比個細表妹不停咁整醒
得閒又"咁"下我個傷口
得閒又問我做咩唔起身
張牀係咪好好zzz 呢....

不過佢咁細個我唔會怪佢...

已經好過上一次黎佢度瞓家啦
上次佢一起身就坐落我個身度
勁重~~仲要係咁跳..得返半條人命...
又要逼我落牀陪佢玩
打死唔落既時候
"蚊"走我張"被"話要凍死我wor..
~~冷血...~~

then 姨姨佢吔成家走晒lu
only自己搵野食
便出發...

去by bus
又叫個司機到蝴蝶灣叫落
點知坐坐下...
見到蝴蝶灣室內運動場
我便按鐘落車..

點知個司機叫返我轉頭話未到
咁我話比佢知我係去蝴蝶灣室內運動場
佢先放我走....

去到睇新青vs協興
打得幾好丫...

then就到我們
我便去熱身..
自己出去跑..拉筋..

點知教練又唔知放咗袋波係邊
搵極都無
搞到無咩熱身...

then 到握手先知原來我唔係vs屯青..係澄風先
死啦~握了joey 睇波...

一路都打得幾好...
win2:0

完咗場波~
比我見到joey 剛剛先到...
遲到~你睇唔到我勁的一刻
哈哈~都無存在勁的一刻(空想)

之後同咗隊友+joey飲茶..
~飽飽~

又要返去對屯青..
又要熱過身..拉過筋..

relax晒又再拉多次好辛苦ga...

第一局..打得好差..唔慣人哋個打法..
一路一路失..無晒信心...
好驚...好迷茫..

第二局苦戰中...
信心都未有..但咬住一定要好好專心咁set 好...

咁之後又要比教練請食死貓
<比佢scold係預咗啦>
但隊員同隊員唔夾
教練又同隊員唔夾
我又唔知信邊個
做setter要靠自己唔理
決定set咩就做

教練又不停咁叫我去做戰術
但我哋打晒手勢又要大大聲咁話
方死對面唔知咩

超唔開心...

第二局..險勝...

then 到第三局..
到好關鍵的時刻
9:8抽筋...
..好痛..
..好樣衰..
瞓咗係地下...

仲要球証不斷咁判錯...

但都勝...好彩險勝..
唔係我會好內疚...

好多謝隊友的鼓勵...
________________________
then 今日thx文文,joey,黎睇我打波
仲要唔好意思我又唔睇返佢哋

仲要走果時一齊食雪條
一路食一路笑
噴到佢哋周身都係...

then有bus..好就咁上了車..

~~超衰~~

+++++++++++++++++++++++++++++++++
TO:文文
戒煙啦~~

______________________________________
then去到銅鑼灣join 建良去買shower gel
行了一陣便走
去了family食飯...

仲要睇埋史力加..第5次睇lu..

*****************************************
by SUN 26.9.04 SUN晴