2004-09-25 17:17:29★ SUN ★ DAY★

25.9.

星期六
悶到嘔...

一起身睇<踢出我天地>
這集好感人
好想喊...

唔知我幾時會打出我天地呢~~

又同MING傾計
唔傾一日如隔三秋..
哈哈~~
又傾到拍晒台

THEN 又玩陣ICQ..

MUM出門去婆婆家
但我ZzZz了...

醒來已5:00
出發去婆婆家...

又遲到喇~~

食完飯...
食咗姨姨自己整既冰皮月餅
都ok la..

又唔知做咩有香檳飲
飲了幾啖...
唔得..
唔掂
面紅晒
發酒溫
以後都係少少都唔飲

好wing...

今晚會在屯門姨姨屋企瞓...
明日一早去屯門蝴蝶灣打波ma...
~打馬拉松~

我要加油..

晚上同傾了一陣計...