2004-09-23 14:42:05★ SUN ★ DAY★

21...唔開心

今日上太極好緊張
但好好玩
拉筋拉到痴線...

好累..
原來唔係我想像之中咁悶
好好笑...

仲度身做太極3
好好笑
要度到好指細...

then去打壁球
打排球啦..
但打得好差囉..~~

之後心惰極度低落
好唔開心呀

但唔知係咩原因..
女仔係心情起起落落ga la...
唔好問好點解呀...

後來又無咩事...
去上fitness

又要度脂肪磅
好彩同打港青時差不多
也是合格..

都無咩變..

教了跑步機
then便爬了1000m艇..
有d累..
又傾了一陣

9:00要去練葵青
上到bus 下雨..

落車仲大
又無傘

同呀琴頂硬上
<魯賓遜>係咁跑

我已換晒3去
呵呵€
~濕晒~

全身濕晒~~

在便衣室吹
都唔乾..

未試過著得咁樣衰
去打波..
好難受..

而且今日又少人練波
隻腳又痛..

而且心身也不在球中
有點兒悲

在training中
唸了一件事
選擇了一件事..

唔知點解要用挨來形容...

連自己做緊咩好似要逼自己

死心吧..
_________________________________
thx ming
我好多謝你同我傾計
好佩服你也唸得好清楚
可以找到自己的方向同目標
_________________________________

bib 在中環接我..
又好耐無見咁..
但其實又真係好耐無見...

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""
by sun 21.9.04 雨