2009-02-12 21:37:56家樂

日記:害羞ge阿sir..嘿

講番星期3先

我好像平時禁去返基金會ge英文班啦

我好多日冇番啦

在唔番真係比佢鬧死囉

從出門口開始啦

我係某地點等18號車啦

真係等左好鬼耐囉

然後上左車啦

都唔知點解,成日坐18號都會見到佢囉

佢同我一齊去返基金會英文班ge

但係我同佢都唔同班ge

所以都唔識佢囉

我真係好想識佢囉

但係......唔知點開口呢

(今個星期六去路營一定要識到佢囉.....多個朋友冇壞ge..決心)

之後.....坐坐坐就去到喔

然後入到課室

超多人冇番囉

因為都....唔知點解

我地學校ge學生全部都番齊囉

然後我地king都十分鐘計啦

就有人入黎囉

然後之前教我地個miss話有新老師囉

就話星期3就阿sir上

星期六就miss上囉

因為有好多學生要交去路營回絛囉

包括我啦

因為我上堂冇番,所以要問佢比番張野我啦

所以都把個阿sir忘了

然後..miss就走左啦

阿sir就自我介紹啦

佢真係好鬼怕羞囉

行為都好古怪囉

陰聲細氣

佢都幾斯文囉加上都幾令仔囉

唔錯嫁

我一睇佢就知道有50%係member啦

我後面歌個都話佢係member囉

真係好鬼次囉

我地就上課啦

就叫我地自我介紹囉

佢一路問,張面好像紅蘋果禁

超紅囉

然後就上課啦

因為都比較輕鬆,所以都有講有笑

不過...佢一直都係笑笑口

有少少傻傻地囉

然後佢教我地英文數目字啦

講幾講到電話號碼

都唔知做咩野.問我地有冇人想要佢電話囉

我都唔知講咩好囉

做老師比電話d學生,第一次見囉(佢一定係新做老師啦.20幾歲囉

結果冇人要囉,我好想要囉

不過都係唔夠膽囉

點知去到第2板,就講文具

前面唔講啦

到左講膠擦啦

我相信大家都覺得叫"rubber"因為我答左"rubber"囉

其實唔係嫁

絛粉腸話係叫"保險套"囉

因為"rubber"解橡膠囉

不包括膠擦囉

要叫"eraser"

無啦啦講到保險套

超搞野囉

笑死我囉

估唔到佢都幾得意囉

然後我米玩返佢囉

咩叫保險套<%