2010-09-12 00:48:01小太陽

Korn - Alone I Break

Alone I Break我一個人崩潰

Pick me up 救救我
Been bleeding too long 已經受傷太久
Right here, right now 就在這裡,就是現在
Ill stop it somehow 我將好起來

I will make it go away 我會讓它離開
Cant be here no more 不能再在這裡
Seems this is the only way 這似乎是唯一的方法
I will soon be gone 我很快就會離開
These feelings will be gone 這些感覺也將離開
These feelings will be gone 這些感覺也將離開

Now I see the times they change 現在我看到他們改變的時間
Leaving us, it seems so strange 離開我們,似乎很奇怪
I am hoping I can find 我希望我能找到
Where to leave my hurt behind 將我傷痛拋諸身後之處
All the shit I seem to take 所有我似乎要承受的鳥事
All alone I seem to break 我一個人似乎就要崩潰
I have lived the best I can 我已盡力生活
Does this make me not a man? 這讓我變得不像個男人嗎?

Shut me off 閉上我的嘴
Im ready 我準備好了
Heart stops 心跳停止
I stand alone 我獨自站立
Cant be my own 不能屬於自己

I will make it go away 我會讓它離開
Cant be here no more 不能再在這裡
Seems this is the only way 這似乎是唯一的方法
I will soon be gone 我很快就會離開
These feelings will be gone 這些感覺也將離開
These feelings will be gone 這些感覺也將離開

Am I going to leave this place? 我要離開這個地方了嗎?
What is it Im running from? 我在逃避什麼?
Is there nothing more to come? 再沒有什麼事會發生了嗎?
(Am I gonna leave this place?) (我要離開這個地方了嗎?)
Is it always black in space? 外太空總是黑暗嗎?
Am I going take its place? 我能取代它嗎?
Am I going to win this race? 我能贏得這場比賽嗎?
(Am I going to leave this race?) (我能離開這場比賽嗎?)
I guess Gods up in this place? 我猜上帝就在上面?
What is it that Ive become? 我已變成什麼樣子?
Is there something more to come? 還有什麼事要發生?
(More to come) (還要發生)