2009-02-13 00:44:15SuN*♥

4月8日,,

4月8日將會係我人生出現另一個里呈碑的大日子,,
對於其他人來說可能係好平凡的日子,,可能有些人生日而已,,
但對於我來說卻是一個大日子na^^~~,,
成功與否在於那日,,
有冇"P"亦都係在於那日,,真係十分expecting,,^^~~


呼,,做人有時有d決定真係好難去做,,
自己成日都同人講話"想做就做,,唔好令自己後悔",,
但係自己好似得個up字,,,,Now我腦海里有兩樣野想做,,
但遲遲都唔捨得拔出一筆資金出黎去做,,時間隨之流逝,,
本來用黎去對待戈兩樣野ge資金可能已經有一部份用喺其他方面,,
呼,,太猶豫了!!!!!!這是優點還是缺點!!!我不知道...


古KA昨天中午坐飛機番台灣了,,回想起前天晚上,,即古ka走的前一晚,,
大家一起去了乾坤閣打邊爐,,打完後去左翠西屋企游乾水,仲玩啤牌,,
玩得好癲,,雖然輸錢,,但輸得好開心^^,,玩到2點先走,,
隨後就各散東西了,,真係有點兒感觸,,再見面的時候要等到暑假了,,
那小女友說不要我們來去送她機,,呼!!!她應該害怕流淚吧,,
連信息也不敢發給我們,,應該害怕我們的回覆吧,,不過算吧^^~~
大家都是由小識到大的同學們,,現在是朋友,,不計較那麼多的,開心罷了!!!
暑假回來再一起玩吧^^~~~~
(Post番張之前唱k影ge"高三11班"ge相先,,由我地做班ge代表黎影呢張相hehe)