2009-01-16 03:05:12SuN*♥

HO.....新年前的大利是..

今天好似有好多橫財在我身上發生,,
今日中午同羅拉and mum and八E去英皇食Buffet,,
八E拜託我幫佢出船飛,,仲喺佢銀包攞左100蚊比我話車馬費,,
@o@!!車馬費都有100蚊,,haha!!!真係爽YY,,
口甘我晏晝又冇野做,,冇理由吽喺屋企口甘悶,,冇所謂la!!

講完朝早戈100蚊la,,到講夜晚啦,.
今晚羅拉同阿麗出大陸,,我喺屋企自己搞掂la,,
口甘到左10點幾左右,,阿爸阿媽番黎,,一番到黎阿媽就話,,
"細路,,你有禮物a",,我一渣上手,,@o@!!PSP????
無lala會有psp??阿媽話阿爸今晚公司團年飯攞番黎,,
我一心以為只係only PSP!!都好開心la,,點不知=.=!!!!!!
阿爸手上,,攞左N張500/1000,,仲有2個利是封,,甲甲埋埋萬9=.=!!
@o@!!我目弟到眼都凸埋出黎..then派錢wor!haha~~~~~
每人$2500!!!WOW!!!第一次見到阿爸口甘豪爽派錢..
以前頂多未100起500止,,e+$2500!!! thx 你a^^~~
派完之後佢仲有萬一袋落自己袋度,,wow!!過肥年,,haha~~



今日羅拉去interview,,成功了!!終於請左,,其實我發覺羅拉係幾聰明,,
我聽番佢答戈d問題and處事戈陣講ge野,,好mature,,
我聽完都不禁喺內心度讚她,,當然唔可以講出黎,,
講出黎盞佢自己得戚la^^,,但事實上我ge羅拉的確係好醒目ge!!!
下星期一番Wynn lo,,!!要加油a知唔知a,,支持你ga我!!!!!
我地星期六去香港掃貨,,要開開心心,,知冇????


唉..聽日又要晨口甘早番去中土考埋戈個福街煲東瓜,,煩到死!!
晏晝本來約左個Doctor,,但聽日晏晝又要番Wynn,,撞曬,,
局住犧牲doctor,,sorry a>

上一篇:HO,,聚舊,,

下一篇:T_T,,攰死我了!!!!!!