2009-01-13 01:25:00SuN*♥

完結了,,一切也完結了!!!!!

尋日同今日,,心情大致上一樣,,呆呆滯滯,,
冇乜野值得可談,,但今日,,心致好像崩潰了一樣,,
今日公佈了警官的結果了,,落伍了!!!完結了那麼長時間的煎熬!!
算吧!!不要提了,,今天真的是什麼都唔想提,,

上星期六去搵PT,,搵到去SE7EN,,里面個manager實牙實齒話會請我,,
仲交帶左好多details,,something like that la,,,,,,
但等到e+,,仲未有電話call me!!!我真係好想番工,,我唔想0收入lo~,,
以前係目弟錢黎搵工,,e+係目弟工黎搵錢,,哎..

呢幾天ge心情真係好複雜,,好悶!!悶到我自己都唔知自己想點,,
從未試過2日都吽喺屋企,,尋日仲搞笑,吽吽下吽到上埋張床度,,
結果訓埋教,,幸好羅拉黎我屋企煮飯,,若不是我真係像一個粉友一樣=.=!!
今天只係比尋日好少少,,但係都係口甘呆滯,,算la唉........

上一篇:快了快了,,

下一篇:心淡,,