2008-09-03 02:38:31SuN*♥

心情日記~~,,

呢排唔知點解呢,,內心好似深感壓力口甘,,
乜野壓力??未又係錢lo~~,,錢的確係好重要,,
重要到...可能將一段感情毀於一旦,,,唔好誤會!!
我口甘講唔代表我都係,,我同我羅拉ge感情不知幾好,,
只係...都係因為錢lo~唉!!我e+背負着一項責任!!!
都唔知係責任丫定係乜野,,我由最初唔係好想參加,,
到我e+的的確確好想參加,,但!!一切都係自己攞黎na!~
時間ge缺乏,,算吧!!望塵莫及~~什麼都係自己決定,,
理應要自己去承擔!!..但如果我真係pass左,,全部野,,
我ge人生就會去到另外一個階段!!由戈刻,,錢已經唔係一個重要問題..
但我e+仲未係a ma!!所以...如果!!!萬一我真係fail~~
我會立即去搵工,,我好唔忍心只由得羅拉自己一個開工,,
也許你地問:你都可以去搵工ga,,係你自己唔去咋ma,,,
唉..我都想na!!但要我pass左我個體能先得ga!!!!我已經好努力ga la!!
我冇自欺欺人!!但我真係好唔忍心見到羅拉口甘,,如果我都有一份工作,,
即使唔係好多薪水,,但起碼都可以幫補下佢先na!!!辛苦不在話下na~~
我乜野都比唔到佢,,佢明白我,,體諒我,,但...口甘樣唔代表可以過活!!
始終都要做野,,搵錢!!自己一個人搵錢養自己,,好難ga!!!真ga!!!!!!
佢唔似其他人,,有屋企資助電話費a,,什麼費a等等,.,好多都要自己出,,
我??唉..得個up字lo~ e+雖然都算幾平穩,,但唔作出準備,,日後會好辛苦!!
我唔怕辛苦,,只想有薪水!!!!!!希望我ge努力會有回報,,,
即使真係失敗左,,我會去作出第二樣ge努力!!!!!!!!

一個人18歲唸野真係唔同d,,e+ge我唔會得個up字ga la!!!
我需要ge係,,,時間!!!

羅拉!!唔好放棄你自己同我ge夢想!!我唔會放棄你,,
共富貴,共患難!!識得共富貴而唔識共患難戈d唔係人,,係渣!!!!!
Dear Honey : I won't give you up!!!give more time for me!!!!

上一篇:害怕了,,,

下一篇:心情一篇!!!!!

55 2008-09-04 01:11:39

我會等,,,

版主回應
係咩??你唔係去識第二個男仔咩??? 2008-09-04 16:55:12