2008-08-11 02:29:00SuN*♥

又到奧運會了!!!!!

雖然奧運會已經過左2日,,但一向對任何運動會都充滿熱情ge我,,
奧運會ge熱火,,,我都未減退,,,!!!!!唸番起開幕禮,,
真係幾感動,,,第一次,,或者是唯一一次見到自己國家搞一個,,
全世界觸目ge運動會,,真係好感動!!!!!!hehe~~~~

每逢奧運會,,我就會好留意幾樣比賽,,
田徑,游水,體操!!!!其中以游水我較為感興趣,,
因為我自己都鐘意游水的,,至於足球,,雖然我係鐘意足球,,
但係奧運會的足球好多都係U23的,,u23 = under 23歲ge球員,,
唔係幾口甘有吸引力lo~,,但游水唔同la!!!!
我好細個戈陣已經鐘意目弟奧運會ge游水,,都認識好多ge運動員,,
以前Russia的波波夫,,水怪史畢茲,,後生退休的澳洲泳手科比,,
以及e+揚言要打波水怪史畢茲在一個奧運會攞八枚金牌的美國泳手菲比斯!!
仲有d唔記得乜野名,,但都好熟識!!!

除左游水,,田徑比賽我都鐘意,,尤其係短跑,,心血少d都嚇死,,
今年仲有劉翔抱住衛冕ge目標黎比賽,,壓力自然不少,,我都係!!!
希望今屆奧運會中國攞多d金牌同搞得有聲有色啦^^~~~


WOW!!e+已經11號了,,12號就係小弟生日la^^~~今晚將會喺乾坤閣搞party!!
hehe!!!!!!!好開心,,,