2010-08-05 01:41:27大頭b

潛行空間

 

潛行空間真係推薦各位去睇,不過最好係思考力比較強GE朋友

我覺得尼D大片真係一定要去戲院睇先好睇

真正好睇GE大片,係唔會令到你有急尿GE感覺

岩岩我睇戈時全程都坐得好好,不過出黎戈時就即搵廁所

唔講多餘野,講返部戲

其實部戲我睇到三分一GE時候就已經估到佢後面大約係點

因為我初三都寫過一篇作文都係關於夢中夢,HAHA不過戈時就無佢咁細膩

雖然我已經估到佢內容,但係真係好好睇

你試想下,發夢可以變到好似現實咁

其實你知唔知E+係發夢定係現實

唔知你地有冇試過發夢中夢

我以前細個就試過,照佢地講GE一層層黎講,我大約發左六七層先真正咁醒

其實人腦真係好奇妙,明明訓覺就係要俾大腦休息,但係竟然仲可以發夢

如果你可以控制你個夢,你又會係個夢到做咩,會唔會好似佢地咁為左要多D時間,而發夢中夢呢

現實是殘酷的,夢想是美好的

雖然係咁講,但係你真係分到現實同夢中??

如果我可以控制個夢...我會...