2010-08-03 02:39:50大頭b

又一領悟

 好男人,我自己識得都算唔少,但係老實講

我覺得自己唔係好男人,我指GE領悟唔係話終于領悟到自己唔係好男人

我好耐之前就已經知道現在GE自己唔係一個好男人

我所講GE領悟係,真係唔好咁快結婚或者咁輕易就中2一個人

我個人認為尼D野分三個階段

第一,大家未一齊之前,盡量俾對方見到自己好GE一面,加上可能唔了解對方,所以唔多知道對方GE缺點

第二,拍拖之後,一齊左一段時間,大家對對方都有所了解,都開始知道對方GE缺點或者陋習,開始會要求對方改善

第三,結婚後,婚我未結,可能講尼個會有D令人難以信服,不過以我睇唔少人GE婚姻,有一部分會變成,比拍拖時更加多陋習,好似變左另一個人咁,當然啦,都會有好GE

我覺得現在GE女性,唔應該再有一個要俾男人養GE心態,起碼你同另一伴發生咩事GE時候,都唔怕無依無靠丫嘛

做人真係要有目標,有想法,唔好盲目跟風

愛情路上亦如是



IMG_6049.JPG





上一篇:留班

下一篇:說謊