2009-05-31 13:09:58大頭b

葉問


一代宗師葉問

早幾個月己經有人叫我睇

不過戈時網絡有問題先無睇

直到今日朝早我先睇晒佢

可以老實咁話你聽

係男人就一定要睇

入面ge武打場面

真係一個字,正

你睇甄子丹幾型

講下大致內容

故事內容大約係話廣東佛山有好多武術館

其中功夫最了得ge就係葉問

佢係打咏春拳

當時ge年代係日本侵略中國ge時期

咁唔好彩佛山都被攻打

全佛山都民不聊生

葉問一家人都唔例外

葉問只好出去做礦工賺錢

有日走狗幫日本人搵中國人同日本人打

葉問ge朋友去左,點知仲俾日本人打死

葉問就去幫佢報仇

之後葉問仲同日本其中一個將軍比武

可惜,當葉問打win左個將軍之後,死日本仔一槍打爆葉問個頭

你地睇下尼張相

尼個就係真正ge葉問

佢係李小龍個師父

我相信好多男仔由細到大,應該都會中2過李小龍

都幻想過如果可以好似李小龍咁好打

e+我就會諗,如果我係葉問就仲好囉

哈哈

你睇,佢唔止功夫了得,就連個名都型過人,葉問

有段時間我自己都有迷過要將自己練到好好打

不過到大,明白,打唔可以解決到我要解決ge問題