2017-03-09 17:56:40森源

眼鏡喜歡藍…

森伯平時份人實務實幹,一向都唔曉「抽水」不過今云都要借奧斯卡得獎片「月光光喜歡藍」抽一抽水來起個標題唔好再話森伯Out…哈哈

言歸正傳相信現今呢個時代,隨身電子產品已經融入生活,工作,通訊,消閒統統都離唔開曉發光的螢光幕,發覺久而久之都幾傷眼睛,本來想買一塊螢光幕的filter,記得以前有過一塊不過現在又好少見,而且現今的螢幕較大,以前比較細,倒不如買副過濾藍光的眼鏡仲好,咁我又唔知要否正式去配副抗藍光眼鏡,只是簡單的買副來戴戴!試住先啦~~
呢副眼鏡話明可以過濾藍光,所以見到鏡片都有藍光佢就話係日本設計而國內生產,戴上去見到景物帶點黃,可能就係靠這些黃光做過濾吧!的確對眼冇咁易攰,不過自己有時都忘記戴,所以唔係時時戴

呢類眼鏡講實用,都唔需要計較有冇款,因為唔同墨鏡!我就揀個平實款(俗稱阿伯款)貪佢有森伯feel~~哈哈哈!

已經戴了好一段時間,我覺得當用電腦時戴,對眼比較舒服,減少一啲強光刺激,不過始終都係求其買來玩玩,而且鏡片都係塑膠製,要配一副正式聽講都幾唔划算,而且又唔知係咪有呢個必要呢!所以只係平時做嘢時先要戴~

乙級美睫師0915551807 2018-11-12 17:56:28

很棒的分享
http://www.pavilionup.com

Ka Ka 2017-03-16 19:55:18

“絕少”的意思是說…呢啲咁低層次的舉動,
聰明的人都不會做!kakaka~~~
其實~~都不是甚麼甜言蜜語/口甜舌滑嘅,是一種説話技巧而已,前題當然根據事實不能胡說喇!
(唔好以為我喺呢方面好醒呀!講就天下無敵,做就無能為力!哈哈哈~~~)
電眼~相貌娟好(總之自我感覺良好喇!kakaka~~~)這個要講聲"多謝爸爸媽媽!"
至於影相方面,真喺好隨意~~~

版主回應
哈哈,都係講吓笑…輕鬆吓嘛!
其實又唔可以講低層次舉動,有時都可以畀對方顯示一種signal的方法,等對方都會意到…

通常甜言蜜語對情人講,口甜舌滑可以對任何人講~畢竟都係溝通技巧,出到嚟社會做事,溝通著重圓滑,目的都係想人際關係好啲咁多…

雖然完全未睇過你post過自己的相片,但我都係以感覺良好覺得kaka應該相貌娟好嘅…哈哈…至於影相在你的blog睇到已經好好啦!!
2017-03-17 09:05:13
Ka Ka 2017-03-13 19:52:21

我真喺絕少用眼睛放電架!
通常…我會用甜言蜜語去迷惑人心!
wakakaka…😂😂

版主回應
絕少…即係話非電不可就會放出來啦~~哈哈哈
咁邊個夠你揮呀…又有電眼,又口甜舌滑,又有影相才華…
而最…最…最難得KaKa仲要係…相貌娟好嗰隻喎~~~~
2017-03-14 09:19:07