2017-02-23 17:12:47森源

東起西起…

起-故博館

其實對大部份港人來講,平時得閒外出的時候,又會首選什麼地方行行逛逛呢?近來政府推廣吓啲文化活動,唔駛畀人話香港係文化沙漠,所以好多博物館都可以免費入場,畀大眾沾染番少少文化氣息,欣賞吓藝術畀森伯啲魯粗又係對牛彈琴~哈哈哈!!又唔會嘅~森伯某些時候都好文質彬彬架!遇有啱睇的主題都會去睇吓展覽近排熱話的故宮博物館,唔知大家又點睇呢?!早前先同人講過,好多人都覺得整個咁大型的博物館,裡面又有幾多珍(真)品可以睇到呢?!!其實香港的博物館展品來來去去都係差唔多,在A博物館見到,又可能在B博物館又睇到相若不過點都好,有故宮珍品睇都想睇吓~更何況在西九起,第時要去都方便啲啦!
其實睇吓展覽都唔錯,人不多慢慢行慢慢睇不過好視乎有冇啱睇的展品而已~


起-中醫院

遲啲可能有首間中醫醫院在香港出現,當然最後唔知能否落實自從中醫的診療地位提高,大家若果有咩頭暈身興,除咗西醫之外都起碼有多個選擇!講到中醫,細個時睇得比較多,到人大了,唔係冇病冇痛咁好喎!一係就唔駛睇醫生,一係就大大鑊迫住入廠見醫生唉~~其實對我來講,注重健康好重要,若果有小毛病或者簡單調理,我會信中醫,好似早前有親人患咗大感冒,靠買一家老字號的中藥沖劑當茶飲,不到一兩日就好返!冇副作用之餘都幾駛得~

據講將來呢間中醫院都係為配合西醫院來診療,目的都係中西合璧可以有更好的療效~~

若果將來呢間公營的中醫院開得成都幾好,公營的話實有醫生紙出,中醫著重講調理,慢慢調理才會好,分分鐘簡單的傷風感冒都要抖足一頭半個月,唔知到時啲僱主公司又認唔認可咁呢?!!

基爾 2017-03-02 11:28:01

喱排好似有金庸展

版主回應
我只知有個皇帝大婚展…睇其他博友都有介紹過~
至於金庸展,我一本小說都冇睇過,只係侷限電視劇…響gael兄面前真失禮:P
2017-03-02 14:43:51
Ka Ka 2017-02-28 21:32:41

記憶中…我無睇過中醫,最多都是飲過凉茶舖啲廿四味凉茶或者菊花茶,記得媽媽曾煲過當歸比我保身,但,我飲咗反而會頭暈,我諗我唔受得中藥!
我個人比较相信西醫治療法,可能由於以前見過一個女孩的手指就是被中醫“庸医”醫壞了,弄到要做矯形手術。
期望中西醫合璧能讓病人得到更好的治疗,
那么病人便受少啲苦。

版主回應
記憶中你未睇過中醫,證明你健康唔駛飲苦茶!其實中醫的理論主要講個人體質,所以好專業或者好有經驗的中醫才清楚你屬於邊類型體質,唔配合可能有反效果都唔定,所以搵啱中醫好緊要~

西醫療法大都一致,唔係靠估估吓!不過就治標唔治本…講調理就一定中醫係首選,我都試過飲唔啱中藥而出事,或者未必關碗藥事,可能醫師斷錯證都唔定…自此都有啲怕怕~不過都好耐好耐先前咯…

假若呢間中醫院開得成的話,仲要睇吓有冇口碑先至可以話中西合璧可以幫到病人…
2017-03-01 08:53:34
基爾 2017-02-28 12:55:01

森兄最懂養生^^

版主回應
反而羡慕gael兄乜都可以食喎!^^ 2017-02-28 16:13:10