2016-10-26 17:44:36森源

又到暫別嘅時候…

唔經唔覺寫blog生涯已經踏入12個寒暑,唔簡單,十年人事幾番新嘛~又要同個Blog暫別一段若干時間,記得過往都有好幾次暫別,而今次都唔駛森伯長氣再講,之前幾篇網誌已有交代啦!!只係想專心一致切切實實去做些事!所謂時間有限(呢句真正森底話),而想做的事就無限,所以真係要好好把握僅有的時間!自己既然有了方向,就朝住方向行吧~

工作做得耐,都好應該間中休息歇歇,寫Blog都係同一道理!老土格言所講:「休息──為要走更遠的路」森老伯深明此道:所以每逢去街街都會坐低抖抖再行過…

希望到我再寫下篇網誌的時候,大家都仲在博客裡「健在」啦!


若然有人見到街上的長者們,忽然諗起森伯伯都可以在此留個言問候吓都得!見到我會覆,暫時唔寫Blog唔巡Blog…見諒見諒!

唔駛問啦…森伯伯當然會記掛各位友好們~一定會再見!!

kaka 2017-02-02 11:38:50

森兄:
祝你萬事亨通,身強力壯!:)

版主回應
多謝KaKa專程走嚟向老人家拜年~~

我也祝你雞年豐足,想嗰樣就得嗰樣……
2017-02-02 12:26:52
搞一爺 2017-01-28 05:22:17

大🐓大利 如意🐓祥 發財添🐓(肌) 身體健康!

……就點都畫靚佢……多謝森伯用你神奇右手通過畫筆動大手術替我整容,唔駛去一轉泡菜國,真好。

版主回應
我都祝一爺心想事成,生財有道銀仔變大錢,肥肉減少肌肉發達…

新一年唔可以對自己某信心,一於畀張相森老伯畫靚佢…泡菜國留番買靚手信畀森伯啦~~哈哈哈
2017-01-29 07:32:47
Ka Ka 2017-01-08 12:51:14

森伯伯當然係Ka Ka組嘅成員喇!:D
因我最近比較忙,返工之餘還報讀了一個
短期課程,真的分身乏術,所以set咗唔比人留言的系統,免得沒時間覆博友的留言
(其實真正的原因是因為那課程要考試,
我唔想因上網而分心,想放多啲時間係學習上,唔想考試肥佬。:P)

暫時也不會開番那留言糸統住,因為明天剛剛是到新公司返工的第一天,要多些時間適應新工作,如時間許可也會再寫博的!:D

版主回應
咁你的生活都幾充實而且好勤力,希望你新工早日適應,不過適應一份新工,工作環境,同事相處,都要時間的慢慢來!!

你報考的是公開試嗎??暫時我這個英文試都要用多點時間去讀,差唔多無特定時間幾時可以去考!!有備而戰都只因唔想肥佬啫...

當你寫番新網誌同可以留言,記得單聲呀!!!
2017-01-09 10:25:54