2010-06-03 14:02:37森源

Yeah!!收到啦!!



唔知大家喜唔喜歡自己份工,欣唔欣賞自己所做的工作,雖然我唔係一個全職的插圖員,但我都很高興能夠參與其中,就算只是畫得少少,我也希望付出最好的去畫!插圖或者對有些人來講,只認為可有可無,但在我的角度睇,插畫好重要,可以令到沉悶的文字裡加點色彩!!

 

我時時都有個念頭,希望有日可為醫院裡頭畫些圖畫,畫些類似森Blog咁!有少許人生哲學性的,可以令到住院的病人,睇到都可以開懷放鬆一下,因為病痛的心情,我都感受過唔少~~

 

昨日好開心收到一份記念特刊,當中有我所寫的畫圖感想!!開心既就係文筆冇畀編輯大執過,兼且證明自己的插圖都有些少貢獻~~不過唔滿意亦有,第一!版面設計果位仁兄我用電腦畫架~放些蠟筆做背景做乜??!!

第二!編輯部放相又唔通知聲,擺張幾年前的相上去,好似証件相咁,好唔得!!你地要既,大把靚仔過呢張都有!!…….

 

當然係講笑!!有得起本特刊寫下感想,已是榮幸之至!!(怕有關人士睇到!!)

 

特刊之內容不能上載或拍照,請各位Blog友見諒~~