2006-07-15 01:46:11另一班人

(扮)白痴的女人

冇處發洩惟有o係度撒野。
好撚憎d女人成日扮白癡, 咁識扮野同咁攻於心計, 唔係咁都唔撚識下嘩?

明知佢既focus根本就不在做野, 佢每做完一樣, 你話佢, 佢就叫你個全名一次, 嬌爹不足姣勁有餘, 在我看來, 根本就是毛骨聳言既調情。
排戲定調情呀? 你咪拎其他演員黎教飛啦。
明知自己成日衰心軟忍唔住出手, 但每次只會更加激氣。”我係咪諗完呢樣諗果樣呀?” 果刻我真係好想兜巴星撚死佢, 諗野都唔識諗?! 係丫, 正如你話齋, 唔係呀嘛?
係架, 由一開始你suggest佢做導演果陣開始, 我個心已經講左十萬次”唔撚係呀嘛?”

我唔想o係你面前講佢是非, 因為咁我又做左衰人。我由頭到尾都覺得佢有問題架啦, 你覺得佢冇問題仲好funny添, 因為佢攻擊既只會係女人之嘛! 有苦說不出, 我火起, 你又當係我脾氣唔好。算撚數唔撚講。

最perfect既組合係你, 我同豔麗小姐, 一早開始已經知佢係一個毒癗, 佢被藝術高超兩公婆排擠並非只係因為佢地兩公婆偏激。一開始大家都想佢走 (除左你啦下) 而家叫做和平d因為用電電療緊。原本諗住放佢去d無關痛癢既位將傷害性減到最低, 而家, 嘿!

難得你仲同佢一齊癲。男人鍾意白痴女人以顯出自己既強, 我想話你知, 咁只會令你愈來愈低智。好似今日咁, 你可以話你完全冇問題, 我就覺得真係好丟架。踩人地個場, 不知所謂。俾d manner好唔好?

好撚mung憎, 在眾人面前又發作不得, 頂你個肺。

屌你老尾你導埋佢啦, 我特登唔撚理, 你地繼續調你老尾既情啦。
抽水伊人 2006-07-24 02:10:36

╲ ╲ │ / / /
  │ ~~~~~~~~~~~~~ │
╭ ┼───   ───┼ ╮
╰ │~  ﹏﹏   ~│ ╯ 鮁
  ╰─┬○──○─┬╯
    │     │
    ╚═════╝
  ╚┬┴┬╝    
     ▉▉ ▉▉

好撚得人驚呀 ! 嚇撚死我啦 !!

大眼 2006-07-24 01:34:02

哈哈, tell the dog