2005-11-22 23:16:00另一班人

減肥不成功的原因

我過去以為我每次減肥唔成功(或者瘦完番漲), 係因為我"為食"

我尋日沖涼果陣發現, 我失敗係因為:

1) 有人話過我如果瘦咗都幾“索”
2) 我接近最肥果陣, 有人“讚”過我係一噸重0既美女
3) 我男友雖然好很非常之十分瘦, 但係係一個完美0既倒三角型, 重有一排朱古力添!!!!
4) 身邊的朋友都比我瘦
5) 動作唔靈活

我如果我瘦咗之後, 都唔“索”, 唔係美女, 身材都係唔好(同肥瘦無直接關係), 外形都係襯唔起我男朋友, 動作依然慢. 咁我就責無旁貸, 無得賴係因為我肥所以....................(下刪三千字).

由於某個不知名心理測驗話過我係一個逃避0既type, 所以有理由相信我當事人係由於害怕自己未能面對心深深處不能 / 不願意瘦咗之後0既心理壓力, 故啟動自我保護機制(ego defence mechanism), 瘦咗&/or瘦緊0既時候, 都會自動啟動.

現在我最需要找回遺失了的自信心.唔係做到啲咩或者識啲咩之類後天可以培養0既信心, 係最foundation, 最簡單, 不涉及任何外在因素0既自信心.

雖然, 我相信子華話一日未死, 一日都未算減肥成功.