2004-11-29 04:41:34︹『加*Bi』︹

2004 年 09 月 04 日 星期六 【晴】

尋晚衰ya,諗住玩一陣ic banana就去溫下日文 點知係咁蕉蕉蕉﹐蕉都咩都唔鬼記得晒ya 同Kamlet傾就係咁架ya,收唔到線線﹐因為實在太好玩lu 太鍾意睇到佢既無奈樣ya > u < 不過尋晚有d野都係正經野黎架﹐連我自己都好surprise會講晒比呢件大事比呢個小朋友知架 anyways,我依家真係無野lu 好快我就會埋左呢件事埋落地下﹐插三支香仔上去架ya 蕉蕉既途中Kamlet都係咁催我訓覺覺 但係佢又係咁專登(定唔知係咪佢本身爛口)講粗口比我聽 哈..我聽到咁多粗口我會係咁笑架﹐特別係某一d ya 我試過笑到收唔到聲架...哈哈...爸爸媽媽都話我痴痴o地ya... 不過比佢催到第四次,差唔多兩點鐘我都投降lu 車車...咁唔想見到我我咪走lo... 好叻咩好叻咩~* 就係咁樣一路咒罵佢一路數羊仔tum自己訓覺覺 數到第1.5隻就訓著左...一訓訓到九點左右比個衰鐘嘈醒 我唔想起身住架,不過今day有街街去要準備準備 lunch time同靚 Sa B去香格里食 本來係有庭遜先生份架﹐不過個衰野古古怪怪﹐又話訓多陣先黎join我地 唔黎就算數ya,反正香格里播緊我個藍邦王子既<<自知之明>>ya (*^O^*)/ 王子萬歲>>> >>> YEAH YEAH,真係聽極都唔厭ya 但係呢﹐心情好還心情好ya, d野又真係如傳聞中一樣咁ok難食... 我同靚Sa B都係係咁"but"飯飯食﹐d“食送"就堆埋一邊 唔理得咁多ya,趕住上去energy唱K嘛 今day要勁唱勁唱ya > v < 第一次去﹐對咩都好好奇 個門口睇落係幾靚既﹐不過d房唔係咁隔音同太光 牆已經係白色架lu,著燈就好似成間書房咁... ... | || 懷念CEO ya > o < 都算ya,諗住唱下歌仔先發覺我識既歌都無既 e... ... 我要開SHOW表演比大家睇嘛 唯一要讚既係呢度無K100咁大煙味﹐同埋d人都幾好人幾nice架 庭遜先生就話咩都唔知...淨係望到個女仔條腰好粗喎... Salty+Wet... ... 唱到咁上下開始癲癲o地﹐我唔小心睇錯歌名 明明係<<燃亮我>>我將個"燃"字睇錯左做「剔手邊」加個「然」字 我仲超級白痴到唔知發生咩事﹐讀埋出黎﹐問庭遜先生做咩有首歌叫"x亮我" (粗口唔出得版版) 哈...大爆笑... ...超粗口...haha... 隔左一陣靚Sa B同庭遜先生又一齊話要去restroom 咁我就自己插歌黎唱ya 佢地兩個都話"歲月如歌"好難聽ya,所以我要偷偷o地趁無人先唱得ya 都話架ya...庭遜先生一入返黎就鬧我" 八婆我唔准你唱呢首ya" 跟住就係咁尖叫~ 呢d咁既場面我見慣晒ya,唔理佢照唱可也﹐呵呵~* 之後我仲點左Shine既<<雪櫃>>,因為係Pius作曲架 諗起上次響阿邦個live度Pius真係唱得好正ya > u < 爆愛愛+++ 點知唱左兩句﹐突然比人cut歌... --_________________-- 跟住個MV係類似DIY果d...幾個八十年代打扮既騎呢人坐埋一齊唔知做乜.... | || MV名叫[Happy Birthday to You] 我以為係跳線﹐或者係靚Sa B之前點錯歌﹐咁我就無理ya 同一時間有個男仔拎住蛋糕走入黎問"呢度係咪有人生日ya" 下...無喎...我地三個都唔係九月B-day架嘛 我就同佢講無﹐應該係佢入錯房 個男仔開始一頭霧水﹐"下?..."左幾聲 庭遜先生同靚Sa B竟然點頭話有(人生日) 個男仔又問多次"究竟係咪有人生日架?" 佢地兩個繼續答有﹐之後就開始唱生日歌lu... ... 到左呢個時候我先知道係發生咩事ya 個蛋糕係佢地兩個買既﹐個男仔係佢地預先吩咐叫入黎既 個[happy birthday to you]既MV係K房安排既 安排一送蛋糕入黎就插播ya~ 我係好好好好好好好surprised...成個人呆左... 果刻係好感動架,我無諗過佢地會等我返到黎LA幫我補祝生日架 仲係咁特別+突然添... ... 差d就要喊出黎lu... ...( > w < )" 係岩岩忍住咋~ 估唔到半個月後仲有人同我講生日快樂﹐又慶祝 真係好多謝好多謝我呢兩個咁好既朋友仔ya...好感動... ... 多謝你地真係咁錫我ya... 呢個係我今年食既第八個蛋糕﹐好靚ya爆愛ya 係Tiramisu黎既﹐我因為吹唔切蠟燭差d燒著個咁令令既蛋糕添~* 之後我地當然開始做d好瘋狂既野ya,呢d野對我地黎講係正常嘛 係我帶頭做既﹐哈~切到個cake好醜樣ya 食個陣仲肉酸﹐我攪度自己果份成舊嘔出黎既野咁 爆笑笑>>>>我叉都唔用用成大把切cake刀黎食 食完仲"lam"埋隻碟碟﹐哈哈...淑女就係做埋d咁既野架ya... 總之就係勁開心﹐high到繼續係咁唱歌 靚Sasa同我合唱左<<好心好B>>添ya,獨家架獨家ya 大家留意歌詞唔好唱錯ya > u < 落力為你好 得不到B數  你決定要跟B日後同步 B不懂愛惜你 我樂意操勞 我決意愛B 祝我愉快吧  你最明白我痛極亦留下 傷得很重也不怕 我願意等他 還看著你(B會感動嗎) 看你在懸崖走路(B亦跑掉嗎)    B卻放下你 只照顧自己 我慣了愛B你怎樣做 在懸崖還是我無退路 對你好 無人稀罕我好 無人欣賞我好 原來你習慣B一套 從來沒有愛我 看得清楚 我知道    不必得到 不妨陪襯 但願為你好 B 從來都比你差 仍然死心愛他  垂頭再度聽B欺詐 期求B說愛我 為何尚未等到 可能這秒時辰未到 是受罪也好 聽聽你哭訴  你說難過總比分手更好 我說幾多的女主角 也受過煎熬 情況壞到 (B也許做到)   你信任來年一日B答應做到 (B也許做到)通通都做到 合:我也似你的無從勸告  寧願犧牲都不願卻步 對你好 無人稀罕我好  無人欣賞我好 原來你習慣B一套    從來沒有愛我 看得清楚 我知道  不必得到不妨陪襯 但願為你好 B 從來都比你差 仍然死心愛B   垂頭再度聽B欺詐  而明知你愛我   B竟扮未知道 好B 恕我未能做到 B當我是知己 我看得到   我當你是一生前途 幾次也是沉迷麻目 控制不到 合:怎麼好都等不到 怎去做 無B珍惜我好   無B喜歡我好 原來要學會B一套    從來沒有 吻過 記得清楚 B知道   不必得到 不妨陪襯 但願為你好 好 從來都知你好(未夠好 ) 為何B不夠好 (B不夠好)   回來我又與B擁抱 合:仍然相信B會 有好心得好報  可能 到某日B知道 呢首歌以後就係屬於我甜B架lu( > v < )/ 萬歲萬歲>>* 唱完就去左庭遜先生屋企hea 公眾地方已經玩得好癲lu,依家私人地方就更加ya 同佢地兩個玩真係好癲﹐我諗就算係Ivan,Hommy定Jovi都無見過我會咁架 哈...我要玩ya我要玩ya,連形象都唔要ya > u < hea完仲癲ya,去左影貼紙相相﹐影左勁多張 係咁暢錢錢﹐暢左成疊一蚊紙(美金)係咁入 哈...鬼叫我地三個都帶左咁多錢錢出黎玩咩~玩到癲晒乜都唔care架ya 影左個半鐘頭有多﹐成七點幾lu開始要去食飯飯 雖然周街都係cafe,restaurant,但係全部都唔食得人既...爆難食... ... 好辛苦先諗到去San Gabriel我成日去開果間cafe度食 點知要等位﹐太多人lu實在 又要"渣"車車走人 係咁兜圈,諗到腦袋爛晒都唔知去邊度好 最後都係返返去嘉頓cafe食 食飯飯期間我又唔知做左個咩特別動作﹐笑死左佢地兩個 庭遜先生口入面d意粉差d落錯格添 哈...都唔知佢地兩個笑乜ya...我成日都做d咁既野架ya 應該見怪不怪先係嘛﹐點知佢地d反應仲無奈過誠哥仔ya 難怪布B同Hommy都形容我為"令人又愛又恨" lu... XDDDDDDDD 笑都笑到飽晒﹐食左一半就飽飽唔食lu~浪費食物添~* 同埋成程都有三對眼望住晒﹐好唔安樂ya食得 我認得佢地係學校d人﹐成日都撞到既 都唔知望乜﹐特別係面向住我果兩個男仔 我一開聲講野就瞄到佢地望過黎 我望襯過去都係見到佢地望住我ya 就算講人壞話都唔洗望得咁狼ya... o / 討厭>>>>>> 食完就諗住返屋企﹐因為諗住聽day要返工工 經過Main Street見到有煙花ya,好靚ya 兜左過去AHS附近八卦下 爆多多人ya,差人仲要封路黎比人行添 我地架車車正要經過個街口個差人就打手勢叫停左我地 比d人過先﹐仲拎定個封路牌牌出黎 庭遜先生響架車度係咁用粗口鬧個差人﹐哈...聽到我high晒 > u < 多謝佢地兩個比左咁開心既一日比我ya 爆感動﹐依家打返日記都忍唔住要喊lu~大喊包嘛~* 生日最想要既真係唔係禮物架 只要有朋友會記得八月二十一係屬於我既就得lu 然而班朋友仔都做到左﹐所以我好開心好開心 多謝你地兩個既重視﹐依家都九月lu仲會記得仲放響心入面 下年既今day我地三個都要一齊過ya 你地唔得閒我都會強逼你地逼到得閒為止架~哈哈... ... 丫丫丫﹐仲有呢﹐下次送cake可唔可以送埋送cake黎果個男仔比我ya > u < THANK YOU. PS:我個版版background係strawberry,d人係咁問我係咪好鍾意添 但係其實我係好討厭食strawberry架 > u <