2004-11-29 04:35:50︹『加*Bi』︹

2004 年 09 月 02 日 星期四 【酷熱】

尋晚一諗起要溫Calculus就恰眼訓﹐d功課做左一半就正式訓著左添lu 果時係十點都未夠架﹐我已經訓到死左咁 最好訓既時候Cyrus又打黎﹐雖然個腦袋function唔到唔係好知佢up乜 但係我就知呢幾晚無論我係咩時間去訓覺覺 呢個男人總係響我訓得最好既時候call爆我架 果刻的確係有衝動拎起條木頭"ban"死佢架... ... o / 大概六點幾左右Hommy打黎嘈醒左我 不過好彩佢打黎ya,如果唔係我仲係響個惡夢度出唔返黎 唔記得左係點架lu,但係應該係ok恐怖架 醒既時候成身濕過池溏d肥鴨仔,好唔舒服 攪到我用左好多時間黎沖涼﹐IC banana都無得玩ya... > o < OH ... 返學真係辛苦﹐特別係當你唔記得晒之前學過既野依家要追返晒 再加埋未做晒功課就去訓... ...唉...都唔知點算好~ 響library想要做埋果一半HW﹐個人偏偏仲係呆呆o地 d三魂七魄未歸好晒位﹐超級hea,亂咁撩d答案落去 個心淨係諗住lunch食咩好﹐諗到要打比Alice叫佢快d返黎學校join我 我又唔溫書就行返去locker room度 沿途見到有人好益智咁玩踢毽﹐亦見到有d人以為自己好有型咁響度食煙講晒粗口 又一班香港黎既rubbish...見到佢地好想嘔﹐簡直係影衰晒其他高貴既香港人 呢d咁既"濕左水既柴",星期one垃圾車黎收垃圾果時收埋佢地就差唔多 如果係三幾個都無所謂ya,最多佢地行東我行晒南北西 最弊係數目愈黎愈多﹐多既同時d人乞人憎既程度繼續大大咁提高 我相信全香港最差+頹廢既年青人都黎晒呢度喇... 呢頭見完一班﹐去到CC building附近又撞到幾個b**ch 望住佢地既打扮﹐我有時都會懷疑PCC究竟係一間學校定係色情場所/夜總會 咁多b**ches,今年佢地興起著d著左好似無著既衫 個個以為自己係Stephy,我就話佢地似深水po d "企街" 總之我就係好討厭呢d無品無格,浪費晒父母心血既女仔 望多呢d人兩眼都會去視力有影響ya,都係快d走上去locker room~ 我又撞到 Peony喇﹐哈哈~真係忙ya,用晒d時間黎撞佢攪到我無時間做其他野ya > u < 本來我係諗住好大聲咁叫佢Peony B架﹐不過佢個名名本身已經有三個音 加多個B字太麻煩lu,又怪怪o地﹐我都係要諗其他方法去親暱d咁叫佢先~* 話晒佢響隔離留言個column將個留言作文咁作嘛﹐哈哈~就黎會長過我d日記lu 我唔係唔會比佢頂到我爛市架﹐我d讀者同fans係唔會離開我架 死心吧> >>>邪不能win正>>我一定會收拾到佢架 > v < * 佢話睇唔明d法文走左去借d意親近全校最最最最最最最最最最靚仔既David 下次我一定會call定David既女fans黎阻止呢d場面發生架 哈~我甜B最鍾意就係大蝦細﹐我係唔抵得Peony細過我架 無人可以細過我架﹐細過我既人都比我殺晒架ya 街果d細路係假架﹐係我落左防腐劑落去佢地先keep到咁既樣架﹐其實佢地已經八十歲架ya 我唔理ya,不嬲成班人入面都係我最細架 我要逼Peony去入境處改身份證ya,報返係五八年出世﹐唔准係八五年ya 好~一樣還一樣﹐佢始終都係我既babies兵團既中堅份子 今day雖然我無問﹐但係睇黎佢隻眼好返好多lu 前日響電話度聽到佢把聲咁down到見到佢又無乜兩句講咁 我都估到佢心情唔好架ya 平時既Peony唔係咁架嘛﹐應該係好似今day咁鍾意一句句車過黎架 > u < anyways,第day有咩事都講出黎﹐朋友嘛 要我借隻眼仔比佢用又點話丫~* 最多殺返佢一幢"港島東﹐ 港島最"既嘉亨灣 ( $ o $ )/ 哈﹐都係唔好亂up野住﹐如果唔係Peony會響其他人面前"錯誤咁形容"我 影響我天生出黎既淑女形象 > u < ~~~ 食lunch既野都係唔想講...因為我break左promise... 我同Alice又去左麥當B...雖然係話左唔去...但係呢... 唔係哩...今day好似好食返d架...真係架... 攪到我對佢既愛欲斷難斷添~ this is very 淒美~ 食食下仲見到一個好似"Gucci人"既男仔添ya.. 嚇死我ya,以為"Gucci人"殺到黎LA... ... 真係好驚陪佢入Gucci,我覺得d架好似放滿晒青蛙標本咁 跟住d sales拎落黎之後個標本就會返生...係咁跳... 諗下都打冷震...x____________x 因此我覺得我既決定係岩架﹐同"Gucci人"拍拖我諗我day day都響入面開檯食埋飯... 唔得唔得﹐我係K2人黎架我係屬於K2架...唔變心架唔變心架﹐過主ya... 食完飯仔上Calculus堂 車車...d功課原來都唔係今day交﹐成班都好似得我一個係做左 衰男人(professor)Cho Jay又唔講ya~ 不過我發覺原來我都唔係咁討厭math架﹐只要唔係graph就得lu (我係一個graph白痴黎架...) 我成堂係驚比佢叫中出去做﹐因為我仲未溫之前學過既野 d Limits,derivative同Intergrals亂七八糟﹐加上我不嬲d sin, cos, tan都唔係好掂 依家仲要溫返csc,cot同sec... ...癲晒... ... break time既時候Cho Jay無啦啦叫我去佢office 我驚緊唔知係咪我做錯d乜/佢知道左我唔記得晒以前既野所以拉我去罰 車車...去到先知原來係話我尋day未填好張紙叫我填返 仲有係將之前Statistic既一份功課比我...成兩個學期 同埋係講無聊野... ... 問問題多到好似發炮彈咁射過黎﹐我點答得切喎 仲有就係佢拎左佢個" best buddy" (professor)Roger Yang既相出黎比我睇 跟住佢自己又勁笑... ... ... | || Roger 呢張戴"爆炸狗假髮"既相都差唔多通晒天﹐學校好多人都知道架ya 雖然真係好好笑﹐但係我係一個學生黎架﹐仲係女學生 Cho Jay係professor,老師黎架...我點可以同佢癲埋一堆...點可以指住張相黎笑... 其他professors都仲可以﹐但係見到呢個Cho Jay硬係唔知點咁... 跟住break完行入班房佢叫我唔好同其他人講佢同我講過咁多(無聊)野 同拎左張相出黎 如果人地問就淨係話叫我去office比返份功課我就好lu 佢做得出又怕認...驚件事(笑佢張相)傳到去Roger果度 --_______________--真係無奈... 咁驚都唔知做乜﹐根本都唔會有人問起架ya 上堂Cho Jay繼續講同數學無關既野﹐例如話自己開左個新e-mail account 又講返"兩個professors@酒bar"故事﹐呢個stories我以前響佢堂都聽過 今次係第三次聽...仲係唔好笑... 無啦啦又扮法國人... ... | ||真係爆無聊架佢...成三十歲人架ya... 思想同佢個baby face樣成正比... ... 不過無可否認我係幾鍾意上佢堂既﹐話晒佢都係一個有heart既professor 如果唔係我都唔會揀返佢既堂黎take ya 今日最值得驕傲係唔洗二十秒我就計到岩岩學既數 ㏒ 2(with base 4)+㏒32( also with base 4) 答案係3 >>>>>! (*^O^*)/ 不過我仲諗緊 f'(x)= f(x)﹒lim(h→0)〔 (a((to the power h))-1)/h〕呢樣野... ... | ||| --____________--睇見都唔開胃... 落左堂Kay打電話黎﹐ 我以為佢係想借書 竟然叫我陪佢去行街街﹐因為佢成六點先有堂﹐唔想響學校hea 我已經好 支力 ya...上完Calculus成堆問號響個腦袋度 同埋我同佢都唔係識左好耐﹐去街街好似怪怪o地咁~ 我都係想返屋企多d... Z z z... ... anyways,多謝佢打黎date我ya 其實我呢幾day都好開心﹐大部份時間有班朋友響身邊 我覺得大家都好關心我ya,對我好好 又陪我返學﹐無堂都早d返黎陪我食lunch 放學仲專登等埋我先一齊走 Alice有day等我果陣仲買左支Snapple Peach比我飲添 其實我好感動架﹐我無expect過大家會咁做架 有你地響身邊﹐又咁多野等住我做 無以前覺得咁空虛lu > u < ▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽ the second day of 九月 人海中 你和我 失去了聯絡 會不會你也在遙遠地方同樣感慨心中吶喊著獨白 我只希望你 還在 唔記得係from邊首歌... ... △▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼▽△▲▼