2004-11-29 04:32:52︹『加*Bi』︹

2004 年 08 月 29 日 星期日 【晴】

臨訓前玩左一陣IC banana,盡最後努力完成左阿邦八月七號場show既語錄 比前晚早左去訓覺覺架lu,兩點左右ya 諗住九點半左右會起到身﹐最後都係訓到正午十二點...Heehee... 唔想再響屋企度hea,浪費時間 落左downtown返工工﹐店長見到我仲開心到黎個大擁抱添~* 以為會好似平時咁ok多客仔﹐話晒都係星期day嘛 點知都係無乜﹐不過我就要補返入過去兩個月既data 機械式既工作...重複又重複...返工就係咁架ya...ai.. 都好既﹐有d人聲響身邊會好d 起碼我知道左原來我唔對住部電腦就無乜野架ya 尋晚訓到一半醒醒o地既時候再拎返d野出黎諗 果刻我覺得咩都無所謂﹐咩都唔重要 我唔知道咁突然既感覺可唔可信 我淨係知道訓醒開電腦再睇返history果陣 同之前已經相差好遠 睇左唔夠一百個event就無再睇落去lu 總之就好亂...要比多少少時間我自己先得~ 接近六點店長唔知去邊度偷左個BB返黎比我玩 個BB真係超級好愛﹐好肥好肥 我d母愛又忍唔住滿到瀉晒...> u < 簡直係愛不釋手ya 呢個已經係人地既BB﹐如果係自己既我諗我二十四小時都會拎住佢黎當青蛙咁玩 不過我最唔鍾意d BB流口水流到我成手都係...好肉酸嘛...e... 再係咁我要買定個吸塵機塞落佢個口度吸走晒佢d口水>> >> 聽日就要返學lu,有d不安同好怪既感覺添... ... 對日記有厭倦既感覺。 ★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆ 今DAY﹕八月第二十九日 ~『憑回憶製造這自欺的笑話 』~ ☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★--☆--★