2004-11-29 04:30:45︹『加*Bi』︹

2004 年 08 月 27 日 星期五 【晴】

近天光先訓得著﹐未夠八點就比人嘈醒左lu 衰表哥...放工返黎你就知死死...你既生命一定會由我黎親手了斷ya... o / 成晚都諗三諗四﹐加上唔記得左帶Little Twins Star床頭燈仔返過黎 成間房黑到好似假髮咁既顏色﹐就算再 支力 都訓唔著ya 就係咁﹐起身既時候精神狀態極差﹐feel到自己好殘好殘 無氣無力咁﹐二十歲同十九歲唔係真係相差咁遠ya... ? OH MY GOD... 聽day仲約左店長仔食飯飯添架 一日間可唔可以由老婆婆變返做活力爆棚既甜B仔呢? .......食餃子.....x__________x that's very 變態... ... 睇左一陣藍邦王子既MV﹐滿分係一百分既話 我諗住比夠一萬九千五十六分比呢個完美既男人ya! 嗚嗚...咁好既男人到依家我先發現到...腦袋只有一句 "藍大哥﹐我地真係相逢恨晚啊~" > u < 結局係邦B一定會感觸落淚 咁徇眾要求我地就黎個happy ending 呢個男人仲唔係我既﹐呵呵呵~(超高音) 都話左諗男人太多會諗壞晒d神經線架ya 特別係當你諗果個係非一般既男人 藍奕邦! I LOVE U BABY > 3 < 返到黎LA唔知點解會有好多人online架喎 返香港又唔覺既...可能係我比較乖比較早訓ya (事件真相:每晚十點半前爸爸order落要熄機) 依家我既朝早變左大家既夜晚十一二點 難怪會見返好耐無chat過既朋友仔lu 但係我個衰電腦偏偏唔通氣,好慢好麻煩ya 比起響香港用寬頻真係相差十二萬條怡和街~ 唉...用phone line就係咁架ya...鬼叫LA d cable公司咁貴 成五十幾美金一個月 如果加埋其他開支就算唔食飯飯都要用幾百蚊 係美金...響美國無人玩港紙呢家玩意... ... 不過咁既情況都係唔慳得架ya,唔用cable online真係好煩 過兩day見到爛鬼Krusy就問佢拎個agent電話搵人黎裝lu 唯有試下改cell phone個plan ya 買少d野﹐所以唔好引誘我去Urban outfitter shopping...反面架... 玩都係玩埋呢兩day, 因為星期one就開學lu 唔可以一朝早顧住online玩 係就係星期two同four返下晝﹐朝早有超級多時間 但係到時就會知死架ya,Calculus喎﹐係calculus喎 係大家都唔敢讀﹐唔敢面對既Calculus 5B... 得返我一個人仔頂住大局﹐唔花多d時間都唔得 最多都係臨訓玩一陣ya,大概係香港時間下晝既點半至三點 呢段時間應該都會見到我online架﹐大家記得揮一揮隻手仔喎~* ONLINE見到布仔﹐同佢無聊左兩句 baby,咁夜都唔訓唔好架﹐你知你身體又唔係咁好 未開學你就休息多d,盡量早d訓覺覺嘛 你要我自己照顧自己﹐你都係ya 誠哥仔依家咁受歡迎﹐你有咩事果陣我驚佢掛住理Angie唔帶得你睇醫生ya 放心ya,你同Ivan場感情戲我幫你接洽緊架ya 呵呵呵~*不過如果佢無期我唔排除會用鄭B誠黎頂住先++ 都係差唔多ya,兩個都係男人﹐有著數架 好兄弟﹐唔洗感激我架ya* 之後陸陸續續都見到Hommy佢地online chat左兩咀﹐個個既下場都係比我鬧走晒﹐趕晒佢地去訓覺覺 咁係ya嘛﹐咁夜唔訓係唔好架嘛 我呢d師奶仔係唔可以見住你地班年青人自甘墮落唔訓覺覺架 再係咁我寫信去政府拉晒你地d夜鬼去勞改架 有人陪我傾計當然開心ya,但係我真係唔想大家咁夜訓ya 對身體唔好﹐我睇電視話呢﹐食無定時同捱更抵夜會令到肝臟負荷唔到 好容易有肝炎架 病痛呢d野依家我地都仲後生唔會覺係咩問題 到四五十歲就慘慘lu... 唔得架唔得架﹐我老左一定要享下福架 同我d孫仔(如果有既話)玩他媽肥雞﹐潮爆銅鑼灣﹐直踩旺角ya 所以呢﹐我成日 " e e 哦哦"都係為大家好嘛 做師奶仔真係唔容易架 遲d仲要學識去揀菜心~* > u < 不過呢﹐世界上總有d小朋友係唔多聽話(直接講係曳!應該拉去打!) 嘈極都唔肯去訓覺覺﹐繼續響度沉迷女色架 我第日大個左會收購成個屯門﹐用黎做"甜B王國" 之後再拉攏埋Kamlet先生既屋企人 落多d甜B甜粉黎迷暈佢既媽咪 咁我就可以名正言順咁統一天下﹐趕走左果d惡性難純既人lu Kamlet叔叔﹐你要好好咁打掃定間房比我做私人天地架 我要小飛象牆紙﹐Marie貓貓既床頭燈仔﹐唐老duck床單 Toro貓貓睡衣﹐小鹿班比拖鞋 拖鞋係六號架﹐太細著得唔舒服﹐太大唔好行架 之後你就功成身退﹐可以走得lu (*^O^*)/ (萬歲~) 得閒諗下我個甜B國都開心ya,我畫定藍圖架喇 準備好霸完屯門再霸Hommy駐守緊既中環 中環洋鬼子多ya,等我d國民可以同佢地溝通溝通 然後最緊要係出貨幣 我既王國分一千﹐五百﹐一百﹐五十既紙幣 一千蚊紙會印住藍亦邦拎住結他既樣 五百蚊係藍奕邦彈琴一刻既風采 一百蚊會係藍奕邦<<自知之明>>既造型 五十蚊呢﹐就會係藍奕邦王子迷人既笑容 至於各種硬幣將會分別係王子邦既正面﹐側面﹐七三面同六四面 邊個用爛d錢或者印有藍奕邦王子個樣既部份殘左都要生吞青蛙四打>>>>> 呵呵呵....(史上最勁既高音) 好ya,講返正經野先~ (響我既壓力下)Kamlet叔叔既info竟然有"藍奕邦"三個字 好正正*下次打e-mail都要同阿邦講先 我會繼續努力推介佢比所有人架 唔係因為我鍾意聽就想有多d人同我一齊癲咁簡單 我都係想多d人知道香港咁既樂壇仲有一個好有heart去創作既人等住大家去發掘同認同 唔係一定要情歌先會感動架﹐真正既音樂應該係出於自然同閱歷 而唔係一個又一個編造出黎既故事 每day重複又重複一cut到尾咁聽住藍奕邦既歌覺得好滿足 係愈聽愈有味道架 (甜-->甜甜o地-->好甜-->超級甜-->大爆甜~*) 我都"逼"左唔少朋友仔買阿邦既碟﹐呵呵~大家既反應都唔錯唔錯 我要代藍奕邦多謝有份買既人ya,有人支持佢唔會係一碟歌手黎架 sony講好左出第二隻﹐阿邦仲努力咁recording添 > u < 十月中就會有新歌派台lu,好野好野~* 依家就plug緊第四主打<<身體健康>>﹐同張偉健果個有d唔同 阿邦呢個係piano verision,慢dd,感覺好貼題 臨訓覺覺前我都鍾意聽兩三次先訓﹐把聲實在係太磁性+誘人lu x o x 電死左... 同Kamlet都玩左ok耐﹐比佢d眼訓傳染左﹐幾 支力 係咁e執好d衫仔同雜物就去做肥豬﹐一直訓到姑媽放工臨放工打電話黎嘈醒左我為止 佢話"下?你仲訓緊覺架?我諗住你尋晚都亂諗野唔會訓得著﹐so今朝已經唔打黎嘈醒你架喇 咁你再訓下添啦﹐我放工返黎先出去食野" 突然間覺得呢句說話帶有少少關心既感覺﹐正確d黎講係體諒 就算係虛偽都好﹐依家我都需要聽既係呢d野 只要有多d人錫﹐咁我就唔會記住爸爸媽媽唔響我身邊 岩岩返黎﹐始終都係有dd唔慣 浪費左一day響度hea,起身臨出門口發覺missed左幾個call 兩個number唔識既﹐另外幾個係Ali﹐Inu仔同店長 Inu仔落左去San Diego lu,好彩星期one我地開學佢都會黎學校同我地玩ya 最好就可以約到一day可以一齊出黎唱K 成兩個禮拜無見lu,好掛掛架~* 最好就叫埋Irene ya,識左咁耐都無同佢玩過 叫埋Ali丫﹐佢靚左十野架﹐下年校花校草都填晒佢個名﹐等佢贏晒~ 仲有Sandy喎﹐想見佢個新look嘛﹐返到香港都唔搵我地真係唔應該ya 加埋Peony,我既新baby嘛﹐同佢一齊唱爆藍邦王子d歌~* 最緊要都係記得請埋Krusy,呢個男人自認小氣架﹐唔請佢佢會響隔離自己開間房係咁唱王菲嘈死我地架 遲d INU仔落左去開學就真係無咁多發癲癲lu... ... Ali呢d壞女人會蝦死我架~~ 好彩我用左幾包LA好矜貴既airwaves同份手信仔收買左佢 不過遲d就唔知會唔會因為我無帶d洗頭水比佢而懷恨在心幹掉左我lu... 唔好ya...我話晒都安全無走樣無穿無爛咁帶左個靚靚bra比你嘛 哈哈...我先唔會偷用~~太野性lu~我走既係純情過你多多聲既路線架++ 呵呵呵(繼續高音) 見完Ali,返屋企同店長吹左一陣water 我諗我都係星期six同seven先可以返書店既part-time lu 因為返學時間太晏﹐仲要返足五days 不過我諗我都handle到既﹐聽day我就預備寫信quit左日文學校份工 反正咁多野做咁辛苦,做得都唔係咁開心,捱到一年已經算唔錯lu 雖然班小朋友真係好得意﹐但係鍾意小朋友同教書係兩回事黎架 況且對住班老師...大家竟然係同事....我得二十歲 感覺太細個lu,未有資格去教人ya 都係返書店有兩個店長照顧我開心d > u < 再之後打比Krusy,呢個係佢既榮幸ya 無緊要野我都唔會主動打電話比人既 今day我親自打比佢佢應該要好好咁珍惜ya 不過同佢都係無正經野講架ya...主題係黃夏蕙﹐林一峰﹐少爺占等人 咁都傾到幾個鐘....呢個世界癲晒架lu... 唔準再講林一峰ya...藍奕邦還藍奕邦ya 佢係我架﹐係我既dearest number one baby,唔係林一峰架 唔準亂講ya.... 見佢個衰野有download邦邦成隻碟﹐又播左幾句<<熱帶魚>>魚同<<算數>>比我聽 今次就唔同佢計ya Krusy癲到話自己係藍奕邦個親生媽媽﹐又叫我如果想入門就一三五要叫佢做奶奶 二四六就叫佢做老爺... 無得救..... 佢就想ya,我岩岩先幫佢改左個名叫咸肉粽﹐襯晒佢架 都係唔好同佢玩咁多﹐玩到個心癲晒無晒d淑女既氣質王子邦會唔要我架 我要keep住高貴keep住keep住... ... 今day有人響ICQ度問我做咩事唔開心 雖然果個係唔識既人﹐都無傾過計根本唔會知道我既野 但係果一剎那有種感覺係比人揭穿左 係... ...我多野講唔一定代表我好開心 有時我都係想掩飾唔想比人見到既野 傾左幾個電話﹐心情ok返 暫時令我止住了跌勢 IC banana既history,我有想洗既衝動。