2004-11-29 04:28:54︹『加*Bi』︹

2004 年 08 月 26 日 星期4

起身同爸爸媽咪去飲茶茶﹐又係去返尋day果間 諗住咁早應該會無事﹐點知撞岩個經理又係返早班 就算坐響個唔顯眼既位置﹐都係被發現... 最後當然係好"LAW"...講晒我尋晚食飯飯既情況出黎 感覺真係唔係好自然架... ... 希望下次返黎佢會唔認得我ya...最多戴埋假髮... 飲完茶茶爸爸要返屋企等電話 我同靚媽咪就響青衣城度hea,傾左一陣計 傾傾下有d想喊﹐基本上尋晚到訓醒覺覺都係咁 我覺得好驚﹐因為我唔sure下一次返香港會係幾時 第一次唔肯定...已經令到我諗好多無謂野lu 唔知點解呢﹐今年特別無心機開學 可能係有d野心掛掛ya 唔知ya唔知ya,好鬼煩ya 有時真係希望世界得返一個性別就好lu 執好晒野﹐最後final check完就出門口去機場lu 等等下車開始落雨﹐仲係愈落愈大 返黎又係陰天﹐生日又風大雨大﹐到今日要走lu都係咁 呢個summer都唔知做乜 究竟係唔想我走丫﹐定係贈興呢...? 臨走我就發覺仲有好多想做既野未做 例如好想用相機影低d得意野 就算今年既夏天唔係一個閃令令既假期﹐我都希望記低所有發生過既野 係開心又好﹐唔開心都好 C'est La Vie,人生就係咁嘛 響今日我最怕聽到既就係爸爸媽咪同我講 "要繼續比心機讀書呀" "要好好take care自己" "飲多d水﹐唔好咁夜訓﹐對身體唔好架" "有咩事要講﹐唔好一個人諗太多" 唔知點解聽到呢類既說話我d眼淚就會唔係幾聽話 平時佢地管得我幾嚴都好 無左佢地響身邊﹐就係我覺得最寂寞既時候 開始怪自己有機會相處既時候唔識得珍惜... ... 響機場食左個麥香雞包包﹐勉勉強強食得晒 跟住撞到好多人﹐Uncle Eddy,Uncle Tang,Uncle Stephen同Uncle Harry 佢地都係爸爸公司既人﹐今day係送d仔女返去外國讀書 我唔知點解有d人離開爸爸媽媽可以咁若無其事 say個bye頭都唔拎過黎望一下就走 外國真係咁好咩...?想做就做既自由緊要得過屋企? 大家都係後生仔女﹐偏偏諗既野差咁遠 人既野真係奇怪~ 拎住staff ticket次次都係standby,都幾麻煩 等左一大輪先知道上唔到 我一d都唔失望﹐最好連夜晚果班都滿晒 留得一日得一日﹐好 支力 想返屋企開著Little Twins Star既床頭燈仔 kum住唐老鴨被被﹐攬住布甸肥狗狗訓覺 響屋企我永遠都係比人呵住既小朋友 離開左我就會變左做無人望多眼既醜小鴨 至少我一直都係咁諗 爸爸拜託機場入面office既同事幫手keep住d行李 (太重重唔想拎住周圍行) 跟爸爸返國泰城﹐改機票 仲叫左Uncle Chan"幫幫手" 唉...有佢...我就知我一定會上到機lu... 無乜心機﹐但係都要扮到有 得返幾個鐘想好好o地同爸爸媽媽開開心心 出左沙田食dinner,行行下竟然見到衰鬼Peony 同男仔一齊同男仔一齊﹐等我煲下新聞先~呵呵~ 爸爸媽咪對Peony既印象我諗都唔錯架﹐咁乖ya,哈 其實係佢有份教壞我架~* up左兩句就shopping左一陣 再響美心度開餐 叫晒我最鍾意食既野 有魚魚有豆腐有薯仔好多好多野 感動到又想喊lu...喊包包 > ____________ < “ 早左返機場﹐坐左兩個鐘 呢兩個鐘過得好快﹐爸爸買雪條比我食 仲一家三口傾計計,好warm 不過都係要走lu,次次忍得好好o地到臨入閘就會係咁喊 喊到個check飛既哥哥要比紙巾不特止﹐仲要安慰我 我聽到媽咪話"好快就放假又返黎喇" 我聽到爸爸話"X'mas返黎﹐四個月好快過" 有d因素令到我唔知返唔返黎好... ... 上到機﹐空中少爺仔比空中小姐仲要親切 Business Class分兩層﹐我坐響樓上﹐比較靜d 人少﹐有個空中少爺得閒到基本上成程都好似照顧我一個咁 叫咩名真係唔記得lu﹐淨係要多謝佢好好人 雖然tum唔到我開心﹐不過都ok ya,至少三唔識七佢都會理下我嘛 況且係女仔都鍾意比人tum既﹐但係就唔係咁容易有人真正識得tum到我開心架 愈大個愈難笑得真心 訓左幾個鐘﹐起身就見到個空中少爺對住我笑 超級恐怖... ... 好彩淨係問我想唔想食野 佢當時個樣都幾似變態佬架...我又岩岩訓醒睇唔清楚... 原來比人望住黎訓...諗起都幾embarrassing...| ||| 睇左幾套movies,都係我之前想睇既 <<13 going on 30>>最尾果part睇到喊 原來結婚果個唔一定係自己鍾意果個 自己最鍾意既偏偏又會因為某d原因唔會同自己一生一世 個天無野做鍾意整亂晒d紅線仔先安樂 <>講女人有婚外情 講兩個男人獨力咁帶住仔女﹐又要做野又要照顧屋企 係好慘架...又睇到喊lu... > o < 結婚唔同拍拖﹐有咩問題都要兩個人去面對 唔係話個男既對自己唔好就搵第二個男人錫 結婚係責任黎嘛﹐點可以柴娃娃咁兒嬉架 我覺得呢個承諾應該係一生一世既 假如唔好彩遇到個衰人既﹐離婚係無可避免 咁唔同嘛﹐同婚外情係兩回事 如果唔可以安份響一個人身上既話就不如唔好答應去守呢個承諾lu 我記得呢﹐有人話過我好保守架 當時我當然係咁笑ya,不過我就覺得佢講得幾岩 拍拖兒嬉﹐一個又一個唔代表係隨便 況且人大左都會唔同lu 我話左會好專一好乖嘛 藍奕邦藍奕邦~~my dearest baby > 3 < (deep *kiss*) 十二個半鐘﹐話咁快就到。