2004-09-29 12:42:59︹『加*Bi』︹

8月7*藍奕邦@阿貓地攤*(part 1 )

(強勁尖叫聲) 邦:「首先唔該放低個邦字牌先﹐今日唔係咩fans show呀下」 (大家回頭望拎住邦字牌既朋友仔﹐拍手叫正~) 邦:「r...我諗今日黎阿貓地攤大家都係想聽歌je﹐唔係話想攪d乜野 咁就首先講句好抱歉﹐點係遲左半個鐘頭先開show呢,我彈比大家睇個琴係點樣壞」 (琴聲) 邦:「哈﹐係走音既.咁整左好耐都r...幾...攪左好耐仲係走音都無辦法。 咁但係個琴走音我都會照開show既!咁照...同埋...係囉...有結他響度 【清唱啦】 清唱?無問題哇!大家無問題下?【無~~】咁不如我地warm up下先啦﹐睇下部琴有幾"呻"呀下」 (繼續試琴) 邦:「嘩﹐"呻"晒喎依家~~(再彈)嘩﹐無一粒音岩喎(再彈)(搖頭)全壞喎點算呀? 」 (有人講野) 邦:「咩話?拿﹐本來我個rundown係warm up三首琴然後先請我個結他手出黎既。 咁...不如...既然個琴壞得咁緊要喇﹐結他手! Pius! (全場拍手叫囂)」 (Pius坐低) 邦﹕「全壞喇依家」 Pius﹕「彈結他囉」 邦:「咩話?」 Pius:「咁你可以彈結他囉」 邦:「彈結他呀?」 Pius:「你彈結他都係咁型仔je」 邦:「唔...咁好啦﹐盡量啦(飲水水)」 邦:「不如我成晚彈...(有人響房拎住部相機行出)拿黎﹐大家笑~好喇﹐得~」 (全場笑+討論→"哈哈﹐乜咁怪既) (果個人拉門走﹐又走返出黎同阿邦影相相) (邦整左個V字手勢) (影完又拉埋門走) 觀眾+邦:「Bye bye」 觀眾:「哈哈﹐佢好型呀」 (阿邦仍然死心不息咁試琴) (PS﹕失敗| | |||) 邦:「好...咁我地點算呢...壞得咁緊要個琴(苦笑)...咁放棄啦...」 Pius:「咁就算啦」 邦:「(豁出去)係啦﹐咁我地就算數啦﹐唉...」 (阿邦企響身﹐太高lu,就黎頂到頭頂盞燈) 觀眾:「阿邦你撞燈喎」 觀眾:「係囉﹐頂燈喎」 觀眾:「不如lup住佢啦」 (聽到既人狂笑) 邦:「我諗大家今日r...會係幾好彩囉﹐因為我諗藍奕邦呢﹐r...好少...應該話將來同埋以後同之前都唔會有個show係全彈結他既 (大家笑)方咁你地好好彩呀今次 (大家繼續笑)」 邦:「同埋好好彩今日唔係淨係我一個solo,一個人﹐如果唔係我都唔知點算(笑)」 Pius:「成場清唱去囉你可以」「ok喎」 邦:「咩話?」「Akipara好唔好?(笑)」 邦:「(望住個琴)唉﹐算數(拎起結他)大家唔洗擔心﹐我唔彈琴都會做到場...好睇既show比你地既~所以你地... (全場拍手叫囂) (同時)Pius:「我地比d掌聲藍奕邦!」 (阿邦比beat,Pius開始彈) <<算數(demo版)>> 邦唱:分手的一剎或者很不好過苦痛到我要生要死 還是決意去留學美國﹐這一世再也見不到你 邦:「e?係咪錯晒呀?」(笑) 邦:「one two three, one two three, one two three, one two three」 (Pius重新再彈) 邦唱:分手的一剎或者很不好過苦痛到我要生要死 還是決意去留學美國 這一世再也見不到你 但我知不應該這樣閃閃縮縮去避你會更看我不起 倒不如大方得體處理 重頭振作 自力更生 好過不死心呼天叫地 然後再約你去拜見他 來讓你看見我禮讓到分手都可這樣大攪氣氛 也許不應該憎恨人好應該感動人失戀都這樣勇敢 既是成年人無謂再拿謠言冒捏你事後便罪加一等 再經過短短的春夏和秋冬來忘掉你現在活得多開心 跟你渡過這麼多年都算是朋友何用變做仇人 舊事算數 大道康莊 跟你握握手冰釋怨恨 其實看見你我也痛心 明白要強作冷靜再忍多一忍眼淚便得永生 也許不應該憎恨人好應該感動人失戀都這樣勇敢 既是成年人無謂再拿謠言冒捏你事後便罪加一等 再經過短短的春夏和秋冬來忘掉你現在活得多開心 跟你渡過這麼多年都算是朋友何用變做仇人 隨著季節變化開始想不起了你的眼神 來日你也讚嘆我也會這樣殘忍 也許不應該憎恨人好應該感動人失戀都這樣勇敢 既是成年人無謂再拿謠言冒捏你事後便罪加一等 再經過短短的春夏和秋冬來忘掉你現在活得多開心 跟你渡過這麼多年都算是朋友何用變做仇人 一個目送 夏去秋來 等我用時間忙掉這舊情人 (拍手) 邦笑:「多謝。真係好笑﹐真係我估唔都響阿貓度會整一個全結他show,好野~即係...我希望大家都唔好介意﹐因為大家可能都知道藍奕邦d結他唔係佢主要既instrument。咁其實鋼琴先係﹐咁但係唔緊要啦﹐當係比個機會我練下結他啦﹐你地唔介意架呵?【唔介意~~】係咪真係唔介意?真係唔介意丫嘛?(笑)如果要回水同阿貓講 (邦+全場大笑)」 邦笑:「ok, anywayz,咁...係啦同埋呢隻結他新買既﹐買左唔夠兩個禮拜﹐都可以用黎開齋啦今日。【唔係藍色果支咩?】唔係藍色果支喇﹐換左結他lu。咁r...係啦...咁...(攪支mic,整極都唔整唔岩個位﹐大家爆笑)我直頭企響度啦不如好無呀?【好~~!!】」 觀眾:「好高呀!」 觀眾:「唔好頂頭呀﹐小心呀!」 觀眾:「盞燈喎~哈哈」 觀眾:「不如直頭lup住佢啦﹐哈哈~~」 (邦笑) 觀眾:「你企響盞燈下面啦」 (阿貓出場幫手攪mic) 邦:「橫掂都係彈結他咯﹐企啦」「我企得 支力 我會自己坐返(笑)」 邦:「咁頭先唱左我幫阿Candy寫既一首歌叫<<算數>>,咁其實我都覺得好奇妙既一樣野﹐即係世界呢d,世事呢樣野呢...因為r..em..即係candy係一個我...都好鍾意既歌手﹐咁以前佢初初出道呢﹐咁佢初初出道果時無乜人...太話...好多人...即係都認識佢d歌。咁我即係都幾極力咁去嘗試推介佢既音樂比我身邊既朋友。咁到今時今日佢已經唔係一個需要人去幫助推介既歌手﹐因為好多人都識佢係邊個﹔同埋好奇怪既﹐佢呢由一個我喜歡既歌手變左我一個同事﹐咁r...即係...同佢一齊去玩呢個咩"奧運金牌get set go"呢(笑) 【全場大爆笑】果d...即係好奇怪囉﹐即係幾年前盧巧音係一個我...我...我好想認識既人﹐到今時今日我係同佢上遊戲節目﹐咁我覺得好好笑。」 邦:「咁r...跟住落黎呢首歌係Candy一首舊歌﹐我特登揀返黎唱﹐因為我覺得呢首歌都..r...我好鍾意同埋講得出呢幾個月我誓如出左道﹐做一個歌手有陣時既心態。(飲水水)」 第二首歌:<<沮喪>> (拍手) 邦:「沮喪」「Thank You」 邦:「都係坐返響度舒服d【笑】唔好意思﹐咁多心。」「好﹐咁送左兩首人地既歌之後呢﹐送返一首自己新碟既歌﹐亦都係依家plug緊既果首歌﹐知唔知邊首?【三點冰室!】無錯係~(阿邦又再去試過個琴﹐望住Pius苦笑)」 邦:「好﹐三點冰室」 第三首:<<三點冰室>> (完歌) 邦:「多謝!」 (拍手) 邦:「估唔到彈開琴呢﹐彈下結他都幾開心喎(笑)真係...我諗我會更加努力學結他」 (Pius無奈﹐邦大笑) Pius:「(用阿邦語氣)我都會繼續努力d學彈琴【全場笑】唔會就咁算數」 【爆笑】 邦﹕「(笑)唔係...我地有朝一日就撈亂呀下」 Pius:「好﹗」 邦﹕「好﹐你彈結他我彈琴」「呀﹐唔係唔係唔係(爆笑)我彈結他你彈琴【觀眾爆笑】」 邦:「咁就...響度...睇下先..頭先唱左一首(大家望住阿邦支水係咁笑)(邦舉起支水)(笑)係呀﹐好大支~我諗r..睇開藍奕邦d show都知佢飲好多水﹐咁呢支都未必夠既﹐哈哈~」「咁頭先唱左首我今隻碟既歌啦﹐咁樣﹐同埋響度想問邊個買左我隻碟架呢度?(大家一齊舉手)哦~哈哈﹐咁即係我當你地全部人呀下~咁即係都響度多謝晒你地﹐r..因為...r...你地既支持呢﹐我有下一隻碟喇,咁...(全場鼓掌叫囂)(阿邦甜笑~~)咁響度要多謝阿貓地攤﹐因為佢響我未出碟之前已經搵我黎阿貓地攤呢度...開show架喇﹐都做左幾次。幾次都好似有意外呀呵?第一次呢成部琴呢﹐我彈彈下就lum左﹔咁第二次我就成個mic整爛左﹐即係Pius果個好靚果d錄音mic呢﹐成個...成個蓮花杯果d呢﹐咁就整爛左」 Pius:「係喎﹐你仲未過數比我喎」 (前排大笑) 邦:「(無奈)得架喇...呢d心照架呢d...哈...咁今次個琴就short左﹐咁呀...真係次次黎都有驚喜啦﹐所以我咁鍾意黎阿貓地攤﹐哈哈~~因為次次黎都有野發生」「咁係啦...咁..不過我已經開始寫緊下一隻碟既歌﹐咁r...今日響度做一個Credio比大家﹔其實呢首歌都係近期寫既﹐咁我唔知會唔會擺響我自己隻碟度﹐或者我會比其他人﹐但係呢首歌我自己好鍾意既﹐咁響度...新歌黎既﹐我都未唱過﹐咁係一首國語歌﹐想講一講我首歌入面既意思講d乜~即係我覺得...唔...呢首歌既歌名叫做<<隔壁的音樂>>﹐即係點解呢?即係有陣時候我覺得好多時候﹐做人好似聽緊隔離屋既音樂咁﹐即係...係...你唔係為左自己生活﹐為左其他人生活﹐你聽緊既歌﹐喜悅係黎自人地唔係黎自你自己既。叫做<<隔壁的音樂>>﹐響度送比你地」 (飲水水) (拍手) 第四首歌:<<隔壁的音樂>>(國語) (拍手) 邦:「點呀﹐好無聽?」 【好~!!】 邦:「(笑)好呀?咁我應該擺落自己隻碟度定係比人地呀?」 【自己果隻~~~~】 邦﹕「自己呀?哦~~我老闆響度呀(笑)老闆~~~咁呀,好啦﹐既然大家覺得ok既話」「咁其實初頭預下彈琴呢﹐咁呢part係預返d結他類型既歌﹐咁黎緊落黎呢﹐都係一首近排我覺得好鍾意既歌,不如搵返d歌詞出黎先...」「近排有一位r...即係近排如果有d人問我r...你有d咩碟鍾意呀?咁我會話r..內地有一位歌手我近排好鍾意﹐叫做朴樹。咁今日都想唱佢一首歌~咁...可能大家唔係對佢好熟悉﹐但係我諗大家都聽過鄭秀文唱佢既一首<<我愛你再見>>既﹐咁黎近落黎呢首歌都係黎自佢呢一隻碟﹐咁...咁我亦都係呢一排晚晚即係不停repeat又repeat咁聽呢首歌﹐叫做<<傻子才悲傷>>。咁響度送比你地﹐希望你地都鍾意。」 第五首歌:<<傻子才悲傷>>(國語) 邦:「多謝!!」 (全場拍手) 邦:「r...(對住Pius笑)...點呀...哈...」「好~跟住落黎呢首歌呢﹐係一首我寫比人既歌﹐呢首歌其實我好鍾意既﹐咁我寫左大概都三年幾喇﹐咁岩岩舊年就終於比到呢位歌手﹐咁呢﹐就好開心啦﹐即係呢首歌都係自己好鍾意既歌﹐差d拎左擺落我自己呢一隻碟(<<不要人見人愛>>)度架喇﹐但係...即係呢位歌手好鍾意﹐咁我就比左佢。但係等左都一年都未出街(笑)﹐咁我諗可能都仲要等落去﹐咁我都希望好快可以比到呢首歌大家聽﹐因為唱呢首歌既歌手係...同佢...比佢以前有突破囉﹐同埋佢係唱得進步左好多。咁呢首歌係我寫比谷祖琳既一首歌﹐咁r..叫做<<我不做天使>>﹐咁響度送比大家。」 「咁同埋大家細心d留意歌詞呢﹐我諗你地會留意到如果呢首歌擺落我<<不要人見人愛>>隻碟係非常之perfect既【大家笑】」 第六首歌:<<我不做天使>> (響mini live度聽完靠記架﹐d詞可能會有d出入架) <<我不做天使>>(未發表) 詞/曲﹕藍奕邦 (將由谷祖琳主唱) 世界亦需要一個聖人 那怕容忍多一個罪人 遠處是天國多麼吸引 我卻在這裡等他的吻 我即使跟他出錯 縱身於戀火 管不了犧牲有幾多 你不必擔心出錯 也不必寬恕我 我有他於身邊愛護我 我不做你的天使 要不像你的賞賜 我只是要去愛一個人 我不做你的天使 上天堂無意義 我只願窮盡我的愛 無用清楚解釋每個字 寧願痛痛快快錯一次 那怕為所愛失去靈魂 你也為所醉降了罪人 醉了為主要引火自焚 我也為他將身心解禁 那管可不可終老 我跟他很好 不需有百萬人仰慕 縱使天職交給我 我都不敢報到 我怕一天**** 我不做你的天使 要不像你的賞賜 我只是要去愛一個人 我不做你的天使 上天堂無意義 我只願窮盡我的愛 無用清楚解釋每個字 寧願痛痛快快錯一次 我不做你的天使 要不像你的賞賜 我只是要去愛一個人 我不做你的天使 無需於風中展翅 禁果都也要咬一次 無用清楚解釋每個字 寧願痛痛快快錯一次 邦﹕「我不做天使」 (拍手) 邦﹕「好﹐咁緊住落黎呢首都係一首新歌黎既﹐咁都係未報既歌﹐咁近排聽多左 Dosen Over既野﹐因此都有d影響﹐寫左首咁既歌﹐我唔知呢首歌我唱適合d定係人地唱適合d,不過r...都係一首自己近排幾鍾意既﹐自己寫既一首作品」(Pius奏起結他)「係喇﹐就係呢首~咁r...有d人話藍奕邦第一隻碟係無情歌﹐咁其實呢首歌都係一首我諗係我感情生活既一首歌(笑)。咁我諗如果廣東話呢﹐就...大家會聽得明d,咁國語大家都可以嘗試下去了解個題材﹐咁...我一講個歌名呢﹐大家都可能會笑(笑)﹐咁點解會係我感情生活既寫照呢﹐咁因為個歌名係<<我愛過很多人>>【全場笑】咁當講個故仔比你地聽」