2004-05-12 20:17:00芷如

發洩

我決定唔再勉強自己,
唔夾就係唔夾,又何苦再辛苦自己呢?

尋晚自己一個人通宵做左十一個鐘,
成晚冇訓到,你地係邊呢?一早訓晒啦~
仲要賴我自己一個人返左香港,之後仲屈我,
講過話會自己一個人做晒。

你尋日話我地係組員,如果咩事都一個人決定的話,
咁一組都冇意義,你要明白你既組員唔係只得我一個人,
唔係咩都要等我返黎先可以動手,
何況我都唔覺我地係一組,
尋日我一個人通宵做晒份野,
你地去左邊?你地有用心睇過點做咩?
咩都要我決定,點計點做,做咩公司…
咁即係我同你地一組都冇意義啦~

你地話唔識就咩都推晒比我,唔好忘記我本身都唔識嫁咋,
係我慢慢上網搵d野嫁咋,你部電腦壞左問我點算,
我點知點算呀?我又唔係你部電腦,之後你竟然話:
就係唔知~我地先問妳......唔係問妳托呀
你呢d咩態度?我係度好辛苦嘔份野出黎果時,
你幫唔到手都算喇,仲要咁講野?
有邊一次d報告唔係我做得最多嫁?

要你地幫下手搵下野,攪到好似我求緊你地做野咁,
一句唔識就大晒,到最後一d有貢獻既野都比唔到我。

我幫緊你地拎分,你地唔該一句都冇,
仲要咁同我講野?你地有冇少少知衰嫁?
尋日一個一早失左蹤,一個話電腦上唔到網,
一個自己offline,到最後得番我一個仲努力咁做,
就算係做朋友,都唔係咁嫁,咩都唔理,奉旨我會做咁,
之後就安安落落咁去訓,問都唔問。

今朝我一做完就趕住返學print出黎,仲要諗出到點講~
你態度仲好似話緊係我錯咁,到左present之前既5個字,
先問我份野點!?係緊既,就唔會咁,三催四請都唔做,
到左上堂我出去present,你地就企晒出去拎分,
仲要果樣好嬲咁,咩意思呀?我都未發惡,你地就先發惡?
份報告我有打你地果名,只係睇在一場同學,
何況都唔係第一次啦,你地仲想我點呀?仲要比面色我睇?

我今次我真係過唔到自己,冇辦法再忍你地,
咁多次我都冇開口話過你地,算啦~
橫掂一早我已經知道我地唔會做到好朋友,
大家性格、思想都好九唔搭八,溝通唔到咁~