2004-08-04 15:17:15小寶兒~~

25/7~29/7~~教會夏令會~~

唔唔...唔好意思啦...
好耐未打過啦...
因為本女子既懶惰...
而冇打咁多日...
嘻...我唔會變”月記”o家...~~

今年呢個夏令會真係好開心呀~~~
好有得著~~好深ge領受~~~
要有
1)服事神~同服事人~~
2)仲有事奉教會ge心~~~
3)仲要多讀聖經~~keep on~~~
4)對主ge話有回應~~
5)捨己愛人
6)人生焦點放在主身上~~

仲有呀~~
好開心可以同班f.4 ge姊妹熟o左呀~~
又識o左d othetr form ge弟兄姊妹~~~
好感恩呀~~
希望出令會之後可以keep住靈命好啦~~
願主保守~~~


29/7~返到大埔~~
同蕉一齊返屋企~~~
同佢分開o左之後~~見到位姊妹~~
佢唔係讀cpu ge~~叫寶兒~~
之後我地係到談論我地個”寶”字~~
點知~~有個人派張傳單俾我地...
係”寶寶書局”wo~哈哈~~
我地兩個都好無奈啦~~^^

差唔多返到屋企~~
俾我見到我mammy~~之後一齊去食tea~~
同佢分享o左好多~~好感謝郎俾個機會我呀~~

p.s.不過係camp到....
我整裂o左隻playboy錶ge錶面呀...>.<~~
沖涼時...唔小心...跌o左落地下...